Olympic Channel
Média

Összefog az Olympic Channel az Eurosport tulajdonosával

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 08. 02. 10:54

Azt ígérik, hogy a Discovery Communications és az Olympic Channel együttműködésének köszönhetően még izgalmasabb lesz az Olimpia Európában.
Korábban a témában:

Együttműködést jelentett be a Discovery Communications médiavállalat, valamint a tavaly indult Olympic Channel, mely a Nemzetközi Olimpai Bizottság (NOB) interneten sugárzott televíziója. Előbbihez, vagyis a Discovery Communcations céghez tartozik többek között az Eurosport sportcsatorna és a Discovery Channel ismeretterjesztő adó, illetve épp most vásárolják fel például a Travel Channelt és a Food Networköt.

Kiemelt kép: Josh Gates, a Travel Channel műsorvezetője egy magyarországi forgatás alkalmával. Fotó: Travel Channel/archív
Az Eurosport és a Discovery Channel tulajdonosa felvásárolja a Travel Channel és a Food Network gazdáját
Az Eurosportot és a Discovery Channelt is működtető Discovery Communications 14,6 milliárd dollárt fizet a Scripps Networks tulajdonjogáért. Utóbbihoz tartozik a Food Network és a Travel Channel is.

Az Olympic Channel és a Discovery közötti együttműködés célja a fiatalabb generációk megszólítása és az Olimpiai Játékok szélesebb körben való népszerűsítése Európa-szerte. Azt ígérik, hogy az együttműködésnek köszönhetően “inspiráló emberi történetekre számíthatnak a nézők az elköteleződésről, az áldozatokról és az emberfeletti eredményekről egy éven át”.

A megállapodás összesen 50 európai országot érint, és a további célok között szerepel, hogy közösen tovább erősítsék az Eurosport olimpiai közvetítéseit. Az Eurosport tapasztalataira, és a korábban már sikerre vitt műsoraira épít, hogy exkluzív, egyedülálló tartalmakat biztosítson a rajongóknak minden platformon az olimpiai élményért, valamint hozzáférést garantálnak a lokális, releváns tartalmakhoz, egyedi történetekhez, hírekhez és az összes többi fontos eseményt érintő kérdéshez is.

Az együttműködést bejelentő közleményben Mark Parkman, az Olympic Channel igazgatója így nyilatkozott:

Rendkívüli örömmel tölt el minket, hogy partnerségre léphettünk az Eurosporttal, ezzel is közelebb hozva a nézőközönséget az olimpiai mozgalomhoz egy személyre szabottabb formában. Az együttműködésünk egy éves évfordulóját ünnepelve rendkívül nagy előre lépésnek értékeljük ezt a döntést, hiszen azt jelenti, hogy folytatjuk, sőt kiterjesztjük az eddig felépítetteket, még több platform és rajongó bevonásával, akik így részesülhetnek majd az Olimpiai Játékok összes élményében és izgalmában.

Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks International elnök-vezérigazgatója hozzátette:

Ez a hosszútávú partnerkapcsolat tovább emeli az olimpiai tartalmak színvonalát és lehetővé teszi, hogy a legjobb eseményeket közvetítsük. Szeretnénk még több emberhez eljuttatni, a lehető legtöbbek számára hozzáférhetővé tenni ezt az egyedülálló élményt, hiszen az Eurosport számára a játékok mindig is többet jelentettek csupán kéthétnyi tömény sportnál.

Peter Hutton, az Eurosport vezérigazgatója is megszólalt:

Az Nemzetközi Olimpiai Bizottság rendkívül erős partner volt az első Olimpiai Játékok otthona kampányunk előkészítésekor, a 2018-as phjongcshangi eseményekhez kapcsolódóan. Örülünk ennek az együttműködésnek és bízunk benne, hogy ez tovább erősíti az egyedülálló történetmesélésünket, amivel az a célunk, hogy valami újat és izgalmasat mutassunk a rajongóknak, akárcsak a Legendák Harcában, ahol Usain Bolt, Carl Lewis és Jessie Owens teljesítményeit mutattuk be egymás mellett.

A felek jelzése alapján az együttműködés 2024-ben fog futni és kiegészíti a Discovery Communications jelenlegi Olimpiai Játékok Otthona címét, valamint az exkluzív Olimpiai Játékok Európában multimédiás jogát.

Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks International elnök-vezérigazgatója.
Olimpiai műsorszolgáltatóként debütál a mobilszolgáltató
Olaszországban jelentették be az első hivatalos olimpiai mobilközvetítésre vonatkozó megállapodást. Hamarosan más országokból is hasonló megállapodások várhatók.
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

PARKES, AUSTRALIA - JANUARY 12:  Elvis impersonator Dean Vegas prepares to go onstage at the Parkes Leagues Club during the Parkes Elvis Festival January 12, 2007 in Parkes, Australia. The festival, now in it's 15th year is expected to draw over 6,000 people to the small country town for the event. For one weekend every year, Parkes is innundated with Elvis fans, impersonators and performers from around the world. This year's festival will mark the 30th anniversary of the death of Elvis Presley.  (Photo by Ian Waldie/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.