Gerentsér Imre, RAS Fotó: Pál Anna Viktória
Média

E-kereskedelemben erősít a Blikk kiadója, a Ringier Axel Springer Magyarország

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 08. 02. 10:28

Konzorciumi megállapodást kötött a Ringier Axel Springer Magyarország Kft. (RAS), azaz a blikk.hu és a noizz.hu kiadója az Oander nevű, webáruházak fejlesztésével foglalkozó digitális műhellyel.

A szövetséget azzal magyarázzák, hogy a magyar online kiskereskedelmi forgalom robbanásszerű növekedésével egyre több hagyományos vállalkozás ismeri fel a digitális értékesítés jelentőségét. A médiavállalat és az e-kereskedelmi megoldásokban, elsősorban webáruházak fejlesztésében tapasztalt cég együttműködése, a RAS/Oander Digital Transaction őket célozza majd átfogó szolgáltatáscsomagjával. Hozzáteszik: az online piactérre lépő cégekben – legyenek azok multinacionális vállalatok vagy kkv-k – előbb-utóbb megfogalmazódik az igény az egyablakos ügyintézésre, tehát egy „one-stop shop” megoldásra. Nekik az a legnagyobb segítség, ha nemcsak egy webshopot kapnak, hanem a digitális ügynökségük teljeskörű szolgáltatáscsomaggal tudja támogatni az értékesítési tevékenységüket. Itt találkozik a RAS és az Oander tudása, hiszen közösen lefedik a teljes digitális tranzakciós folyamatot: az online márkaépítést, a közösségi elfogadottság elérését és végül a tényleges konverziót.

Az Oanderben egy olyan partnert találtunk, amely több száz webáruház fejlesztésével a háta mögött nem csak a fejlesztésben és a digitális tranzakciós szolgáltatásokban, de az online stratégiaépítésben is jelentős tapasztalattal bír. Vezető médiavállalatként mindehhez nem csupán a hirdetési felületeinket, de marketing, közösségi média és BTL tapasztalatunkat is hozzá tudjuk tenni. A Blikk.hu, Glamour.hu, Egészségkalauz.hu és Noizz.hu oldalak tulajdonosaként a hatékony csatornáinkat is a kampányok integrált részeként tudjuk kezelni

– idézik az együttműködésről kiadott közleményben Gerentsér Imrét, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatóját, aki a médiavállalat részéről irányítja az új együttműködést.

A RAS-Oander konzorcium stratégiájának középpontjában minden esetben a lead generálás, a konverzió és a vevőelköteleződés áll. Az omnichannel megközelítésben az értékesítő cég több csatornán keresztül, egységes és összehangolt módon kommunikál a vásárlóival, miközben vonzza és elégedetté teszi őket a marketing tevékenységével. A mix fontos részét képezi a közösségi kommunikáció és azok a natív tartalmak, amelyeket az adott témához legközelebb álló RAS szerkesztőség biztosít a hirdetőknek

– nyilatkozta az együttműködés előnyeiről Ocskay László, a RAS / Oander Digital Transaction vezetője.

Az ügynökség összesen 70 szakértővel dolgozik a legkülönfélébb szakterületekről: front end fejlesztőktől a szervezeti tanácsadókon át a médiavásárlókig. Velük működnek együtt a RAS Magyarország Kft. különböző szerkesztőségei. A várakozások szerint az első közös projektek az egészségügyi, banki és a kereskedelmi szektor szereplőitől érkeznek majd.

Kiemelt kép: Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatója. Fotó: Pál Anna Viktória, 24.hu

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

PARKES, AUSTRALIA - JANUARY 12:  Elvis impersonator Dean Vegas prepares to go onstage at the Parkes Leagues Club during the Parkes Elvis Festival January 12, 2007 in Parkes, Australia. The festival, now in it's 15th year is expected to draw over 6,000 people to the small country town for the event. For one weekend every year, Parkes is innundated with Elvis fans, impersonators and performers from around the world. This year's festival will mark the 30th anniversary of the death of Elvis Presley.  (Photo by Ian Waldie/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.