Média

Újabb nagy változás előtt a hazai közterületi plakátpiac

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 08. 01. 16:10

Korábban a témában:

A magyarországi közterületi plakátpiacot változatlanul két nagy piaci szereplő, a Simicska-féle Mahir Cityposter, valamint a kormány hirdetéseinek manapság helyet biztosító, francia hátterű JCDeacux Hungary uralja. Utóbbi, vagyis a JCDecaux Hungary kedden fontos bejelentést tett. Ez alapján hamarosan az eddigi egy hónapos időszakok helyett már csak fél hónapra fogad el citylight plakátkampányra vonatkozó hirdetéseket. Mostanáig ugyanis aki csak két héten át tartó kampányt futtatott volna, az ezt vagy nem tette meg, vagy egész hónapot volt kénytelen volt vásárolni. A változás életbe léptét követően, aki egy hónapig hirdetne, az 2×2 hetet kell, hogy vásároljon.

A reklámcég a változást részben azzal magyarázza, hogy így kívánnak igazodni az ügyféligényekhez és a nemzetközi trendekhez. Emellett további előnyként jelentkezik, hogy az új, félhavi ciklusokban történő ügyfélkiszolgálás új lehetőséget kínál többek között azoknak a hirdetőknek is, akik a jövőben kiszorulnak az óriásplakátokról. Fontos változás, hogy gyorsabb átfutású, nagyobb darabszámú kampányok lesznek elérhetők.

Emellett, az új konstrukcióval minden eddiginél jobban kiszolgálható majd az a növekvő kereslet, amely az október elején életbe lépő törvényi változás miatt vélhetően a citylightok piacán jelenik meg.

Ősztől várhatóan átrendeződik az outdoor piac, ezért az ügyféligények maximális kiszolgálása érdekében, igazodva a nemzetközi gyakorlathoz, félhavi szakaszokban lehet majd a citylightokon hirdetni

– mondta el Szelei Szilárd, a JCDecaux Hungary Zrt. társ-vezérigazgatója. A társ-vezérigazgató hozzátette, hogy az új rendszer modernizációjának részeként a plakátokat már akár két nap alatt is ki tudják cserélni, ezzel is biztosítva a hirdetőknek a kampányok közötti gyors váltásokat.

A ma bejelentett változás október elsejétől lép életbe.

Rögtön rozsdásodni kezdtek a közbeszerzés nélküli új fehérvári buszvárók
Milliók mentek el közbeszerzés mellőzésével, világítás és esővíz-elvezetés nélküli, bádogtetős, az átadásuk után máris rozsdásodó buszvárókra. Festékkel próbálják elfedni az utazóközönség szeme elől a korrodálódó vasakat. A polgármester nem nyilatkozik, a városgondnok pedig önellentmondásba keveredik.
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

PARKES, AUSTRALIA - JANUARY 12:  Elvis impersonator Dean Vegas prepares to go onstage at the Parkes Leagues Club during the Parkes Elvis Festival January 12, 2007 in Parkes, Australia. The festival, now in it's 15th year is expected to draw over 6,000 people to the small country town for the event. For one weekend every year, Parkes is innundated with Elvis fans, impersonators and performers from around the world. This year's festival will mark the 30th anniversary of the death of Elvis Presley.  (Photo by Ian Waldie/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.