Média

A Travel Channel reklámideje is Habony hitelezőjéhez került

(Kiemelt kép: Josh Gates műsorvezető. Fotó: Travel Channel)
(Kiemelt kép: Josh Gates műsorvezető. Fotó: Travel Channel)

Tombor András cége, az Atmedia fogja értékesíteni az utazási tematikájú tévécsatorna, a Travel Channel reklámidejét Magyarországon – ez a televíziós sales house és a Travel Channel közös közleményéből derült ki csütörtökön.

Az együttműködés a hagyományos reklámblokkokra (szpot) és nonszpot (műsortámogatás, termékelhelyezés stb.) típusú reklámokra is kiterjed. A Travel Channel az idén már a második tévés társaság, amely ezt a sales house-t választotta, így a Habony Árpádot hitelező, korábban Orbán Viktor főtanácsadójaként is dolgozó Tombor András által tavaly decemberben felvásárolt Atmedia által értékesített csatornák száma 37-re emelkedett.

A szerződés június elsejétől, azaz mától érvényes.

Eddig nem voltak magyar hirdetések a csatornán

A közleményben azt is írják, hogy a Travel Channel a Scripps Networks Interactive vállalat tagja a közelmúltban jelentős növekedést ért el Magyarországon, és ez vezetett a döntéshez, hogy elérhetővé teszik a csatornát a hirdetők számára. A Travel Channel az összes hazai nagy szolgáltató kínálatában megtalálható, lefedettsége és nézőszáma folyamatosan bővül, műsorai jelenleg a magyar háztartások mintegy 60 százalékában érhetők el a vállalat közlése alapján.

Bejelentették azt is, hogy a csatorna legnépszerűbb sorozatai közül a magyar nézők idén már találkozhattak a „Expedíció az ismeretlenbe”, az „A lehetetlen szálloda ” és a „Bizarr ételek: a finomságok földjén”  új évadaival is.

A Travel Channel anyavállalata, a Scripps Networks Interactive az utazás mellett az otthonnal és az életmóddal kapcsolatos televíziós műsorok egyik vezető globális tartalomfejlesztője. A Travel Channel több mint 130 országban (Európa, Közel-Kelet, Afrika, Ázsia csendes-óceáni területén) érhető el. A műsorokat a csatorna napi 24 órában 22 nyelven sugározza. A csatorna itthon a legnagyobb szolgáltatók, így a Magyar Telekom, a UPC, a UPC Direct, a DIGI és az Invitel kínálatában található meg.

Ugyancsak Tombor résztulajdonában van a Radio Sales House (RSH) nevű cég, mely a közmédia rádióinak, továbbá a Sláger FM-nek és több helyi rádiónak is értékesíti a reklámperceit. Épp ma írtuk meg, hogy Tombor Andrásé lett a Mandiner portál.

Tombor András, az Atmedia új tulajdonosa
Habony Árpád hitelezőjéhez került a 35 hazai tévécsatorna reklámidejét értékesítő cég
Az előzetes várakozásoknak megfelelően a Habony Árpád hitelezőjeként és Orbán Viktor biztonságpolitikai tanácsadójaként ismert Tombor Andrásé lett az Atmedia Kft., mely a TV2 és a közmédia, valamint több más televízió reklámidejét is értékesíti.

Kiemelt kép: Josh Gates, a Travel Channel műsorvezetője egy magyarországi forgatás alkalmával. Fotó: Travel Channel/archív

Ajánlott videó

Olvasói sztorik