Török Diána
Média

Volt médiás veszi át a digitális utánpótlásképzőt

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 05. 24. 09:19

Korábban a témában:

Török Diána váltja Ihász Ingridet a GroupM Akadémia élén, a Head of Digital Future pozícióban, mivel a digitális akadémia eddigi vezetője szülési szabadságra ment.

A GroupM Akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára vonzóbbá tegye az online marketing szakmát, illetve támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerő-hiányának enyhítéséhez. Török feladata lesz az elődje által korábban lerakott alapok továbbépítése, a képzési program kiterjesztése további területekre. A sikeres első képzés után, amely nyolc új munkatárssal gazdagította az akadémiát létrehozó médiaügynökségi csoportot, május 22-én elindult az akadémia második kurzusa. A program jelenlegi körétől már az új vezető támogatja az ügynökségi csoport utánpótlás-nevelését.

Török Diána közel 15 éven át dolgozott médiás oldalon: szakújságíróként kezdett, majd szerkesztőként és tartalomfejlesztési vezetőként folytatta. 2011-től a Médiapiac szaklap főszerkesztője volt, majd a teljes Médiapiac márka (print, online, konferencia, rádió) tartalomfejlesztéséért felelt. 2016 februárjában igazolt át ügynökségi oldalra: a Neo Interactive marketing & knowledge managereként többek között az ügynökség belső képzéseiért és piaci tudásmegosztó projektjeiért felelt.

Mostani kinevezése kapcsán a szakember arról beszélt, hogy nemes feladat fiatal szakemberek képzéséért felelni, ráadásul ennek az üzleti tétje sem kicsi, hiszen a digitális marketing iparág komoly hr-kihívásokkal küzd.

Ingrid egy nagyon átgondolt, klassz rendszert adott át nekem, az én feladatom az, hogy ezt továbbgondoljam

– tette hozzá az új Head of Digital Future a kinevezése kapcsán.

Nagyon jól alakult az Akadémia első kurzusa, nagy köszönet érte Ingridnek, aki egy ideig most „csak” a saját 0-24 órás „akadémistájával” fog foglalkozni. Rengeteg fejlesztési irányunk és ötletünk van, ezek kidolgozását és megvalósítását Diától várjuk, aki hasonló területeken már bizonyított, így teljesen biztos vagyok abban, hogy kiváló kezekben marad a képzési projekt

– tette hozzá Barnóth Zoltán, a GroupM digitális vezetője.

A GroupM, mely a világ és Magyarország egyik legnagyobb médiaügynökségi csoportja, idén januárban indította el rendhagyó utánpótlásnevelési programját. A program nagyon sikeresnek bizonyult, amit az eddigi több száz jelentkező és az összetett felvételi eljáráson keresztül kiválasztott hallgatók eddigi eredményei is igazolnak.

A médiaügynökségi csoport évente három kurzus elindítását tervezi. Programjuk egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.