Média

Helyreigazítás

24.hu
24.hu

2017. 05. 18. 10:23

A 2017. április 18. napján internetes oldalunkon megjelent, „Menekülőre fogták a TV2 munkatársai” című cikkben valótlanul állítottuk, hogy a Kutya magazin tulajdonosa Tóth Tamás Antal. A valóság ezzel szemben az, hogy Tóth Tamás Antal nem tulajdonosa „a Kutya” elnevezésű lapnak, a lap egy civil egyesület tulajdonában van, Tóth Tamás Antal ennek az egyesületnek a társadalmi munkájában vesz részt.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.