Média

Nevet váltott az Origo tulajdonosa

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 04. 18. 13:34

A névváltáson kívül egy új igazgatót is kineveztek.
Korábban a témában:

A felvásárolt és egyre inkább kormánybarát médiumként funkcionáló origo.hu-t működtető Origo Media Zrt. új néven, New Wave Media Group Zrt.-ként folytatja tevékenységét – derül ki a cégnyilvántartásból.

A változásról a cég igazgatósága még idén március 14-én határozott, és az április 10-i dátummal jelent meg a cégnyilvántartásban.

Ez egyébként már a negyedik jelentősebb névváltoztatás a 2000-ben még a Matáv leányvállalataként Matávnet Kft. néven létrejött, majd később Axelero Zrt.-re, azután T-Online Zrt.-re, majd Origo Media Zrt.-re átkeresztelt médiavállalatnál, ahová jelenleg olyan internetes oldalak is tartoznak mint például a she.hu, a life.hu, a videa.hu, a freemail.hu, vagy a nemrégiben felvásárolt Travelo.

További változás a cégnyilvántartás szerint, hogy idén áprilistól cégvezetőnek nevezték ki Tókos Lórántot Száraz István vezérigazgató mellett. Tókos önálló aláírási jogkört is kapott a médiavállalatnál. Tókos a karrierjét a Magyar Telekomnál kezdte, elemzőként, majd projektmenedzserként dolgozott, ezután a tartalomszolgáltatásokkal foglalkozó Mobilpress Zrt.-nek lett az igazgatóhelyettese, majd 2007-től az M Factory Zrt. portál- és tartalomigazgatója volt. 2011-ben, az M Factory beolvadt az Origóba, ekkor lett lapigazgató. Ő felelt a Postr nevű blogfelület és a Videa, valamint a mobilszolgáltatásért. Mostanáig vezérigazgató-helyettes volt.

2015 decemberében jelentették be, hogy 13,2 millió euróért, vagyis körülbelül 4,2 milliárd forintért megvásárolja a Magyar Telekomtól az Origo Media Zrt.-t a New Wave csoport.

FRISSÍTÉS: Ma derült ki az is, hogy a New Wave csoport megvásárolta a közmédia internetes felületeit.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. július 18.
Utas a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) új elektronikus bérletét használja Budapesten, a Deák téri metrómegállóban 2017. július 18-án. A napokban elindította a BKK az online jegy- és bérletvásárlási felületet, amelyre a vásárlóknak minden nap be kell majd lépniük. Először teljes árú és tanuló, félhavi és havi Budapest-bérletek, 24, 72 órás és hetijegy vásárlására lesz lehetőség.
MTI Fotó: Balogh Zoltán
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.