Média

Megújul a Bravo

Azt is elmondjuk, mi lesz a legendás Szerelem, szex, gyengédség rovattal.

Tartalmilag és megjelenésében is megújul az idén 25. születésnapját ünneplő Bravo magazin – közölte a Mediaworks, mely a megváltozott fogyasztói szokásokkal magyarázza a lépést.

A lap április 6-tól öt új rovattal bővül. A valamikori Népszabadság kiadója ezután is meghagyja a legendás „Szerelem, szex, gyengédség” rovatot, ami hosszú ideje meghatározó része a fiatalokat célzó lapnak.

A megújulás kapcsán azt írja a médiavállalat, hogy ezentúl a magyar és nemzetközi hírességekről szóló exkluzív anyagok, a „Szerelem, szex, gyengédség” rovat, valamint a divat és a szépségápolás témái mellett rendszeresen kiemelt figyelmet kapnak az újságban a social media sztárjai is: a SelfMade az ő karriertörténeteikkel foglalkozik, annak fontos állomásait, tanulságait mutatja be a fiataloknak. A tech- és mobilkommunikációs újdonságokkal ezentúl az APProved szekcióban találkozhatnak a tizenéves olvasók, a Fitt az egészséges életmód témájában ad tanácsokat, a Sport rovat pedig a magyar és a nemzetközi sportélet kiemelkedő szereplőit mutatja be. A PopHistory a könnyűzene szereplőiről és a jelenkor fiatal sztárjaira gyakorolt hatásukról szól, tíz poszteren pedig a tinik nagy kedvencei szerepelnek majd.

A társadalmi szerepvállalás jegyében egyébként a magazin Real Life rovata az UNICEF Magyarországgal együttműködve készül.

A magazin születésnapja alkalmából kommunikációs kampányt is indít a kiadó print, online, illetve különböző social media felületeken, valamint zárkörű mozizásra is invitálják az olvasóikat és előfizetői akciót is indítanak.

Az első megújult lapszám címlapján egyébként a hosszú hallgatás után visszatérő Ed Sheeran látható.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik