A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj díjazottjai
Média

Díjat kaptak a márkaépítés úttörői

24.hu
24.hu

2017. 03. 17. 11:25

Átadták az Employer Branding Award 2016 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.
Korábban a témában:

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben második alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Az MPRSz Employer Branding Tagozata (EB Tagozat) a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdette meg, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertesse a szakmai közönséggel. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

„Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. A pályázat kapcsán is azt tapasztalhatjuk, hogy egyre nagyobb az érdeklődés a munkáltatói márkaépítés iránt, hiszen egyre több munkáltató néz szembe bevonzási és megtartási kihívásokkal, immár nem csupán szellemi, hanem fizikai pozíciókban egyaránt. Az MPRSZ EB Tagozatának céljai között szerepel a kommunikációs és hr szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztése a magyar munkáltatók körében. Ennek egyik fontos eleme az Employer Branding Award” – mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding Tagozat alapítója, vezetője és elnökségi tag, majd hozzátette, hogy a pályázatok egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot. A minősítéssel azt szeretnék elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak kkv és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének. Azt is mondta, jövőre egy új, izgalmas másik díj kiírása is várható a témában.

A szakmai zsűri összesen nyolc szempont mentén értékelte a pályázatokat és egyértelműen megnevezte a legjobbakat.

A győztesek

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016 elismerést két kategóriában hirdették meg: középvállalat (kkv) (50 – 500 fő); valamint nagyvállalat (500 fő – ).

Fődíj:

  • Generali Biztosító: Fókuszban a munkatársak (Nagyvállalati kategória)
  • Profession.hu: Profession.hu Employer Branding Stratégia és Megvalósítás (kkv-kategória)

Arany fokozat:

  • Groupama Biztosító: „Tiéd a pálya!” integrált munkáltatói márkaépítés a Groupama Biztosítónál (Nagyvállalati kategória)
  • VELUX Magyarország: „Employer Branding Award 2016” pályázat (Nagyvállalati kategória)

Ezüst fokozat:

  • iQor Global Services Hungary: “Be more with iQor – Légy több az iQor-ral” (Nagyvállalati kategória)
  • Magyar Telekom: Employer Branding kampány 2016 (Nagyvállalati kategória)
  • Vodafone Shared Services Budapest: Meet the World kampány (Nagyvállalati kategória)

Bronz fokozat:

  • Budapest Bank: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál (Nagyvállalati kategória)
  • HEINEKEN Hungária: HEINEKEN Employer Branding program – „Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!” (Nagyvállalati kategória)
  • LIDL Magyarország: Employer Branding a LIDL Magyarország Bt-nél (Nagyvállalati kategória)
  • NN Biztosító: NN InsuRace online business game (Nagyvállalati kategória)
  • Rossmann Magyarország: Employer Branding a Rossmannban 2015-2016 (Nagyvállalati kategória)

Az Employer Branding Award 2017 kiírása ez év őszén várható.

Az idei zsűri tagjai voltak:

  • Hinterstein Anikó (Magyar Telekom-Deutsche Telekom AG) – hr marketing consultant Hungary & Macedónia
  • Siska Katalin (Groupama Biztosító) – humánerőforrás ügyvezető igazgató
  • Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) – hr és kommunikációs vezető
  • Bocskai István (OTP) – PA és belső kommunikációs vezető
  • Szűts Ildikó (Országos Humánmenedzsment Egyesület) – elnök
  • Pajor Mariann (Egis) – belső kommunikációs osztályvezető
  • Bene Nikolett (Spar) – marketingvezető
  • Szabó Sylvia (GE Global Operations) – kommunikációs vezető
  • Hőgyes Szabolcs (Provident) – hr manager
  • Kádár Balázs (Bindermann) – MPRSz Employer Branding Tagozat vezetője és elnökségi tag.
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

This picture taken in Paris on April 19, 2017, shows posters of French presidential election candidates as part of a campaign of "Solidarite Sida". / AFP PHOTO / JOEL SAGET
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.