Média

Óvatosságra intik a budapesti vizes vébé kapcsán a cégeket

Közös útmutatót készített a 17. FINA Vizes Világbajnokság Szervező Bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület a világbajnokság védjegyeiről, a reklámokban történő felhasználás jogszerűsége érdekében.

A nagyszabású sportrendezvény várhatóan jó alkalom arra, hogy a reklámozók kampányaikban a közelgő budapesti rendezvényre, a sikerre, a hazai sportolókra és a pezsgő sportvilágra tegyenek utalást. A Nemzetközi Úszószövetség és a hazai szervezők tulajdonát képező védjegyeket azonban tiszteletben kell tartani – figyelmeztet az Önszabályozó Reklám Testület, mely a védjegyekkel kapcsolatos szabályok megismertetése érdekében a szervezőkkel közösen elkészített egy útmutatót, amely a két jogtulajdonos által összeállított védjegyhasználati kézikönyvön túl a fogyasztói promócióban a jegyek mint nyeremény felajánlásáról és a sportolók szerepeltetésével kapcsolatos feltételekről, továbbá a közvetítés kivetítésével kapcsolatos tudnivalókról ad információt.

Örömmel dolgoztunk együtt az Önszabályozó Reklám Testülettel az útmutató elkészítésében, hiszen számunkra is fontos, hogy felhívjuk a reklámszakma figyelmét a rendezvény reklámban történő felhasználására, vagy az arra történő utalás korlátaira

– fogalmazott Kárpáti Gábor, a Világbajnokság szervező bizottságának marketing igazgatója.

Lassan hagyománnyá válik, hogy a nagy sportesemények kapcsán az érintett szervezettel közös útmutató kiadásával segítjük a reklámszakmát. Nagyon jó volt az együttműködés a szervező bizottsággal, hiszen közös volt a célunk: ismerje meg a szakma a rendezvény védjegyeit, hogy ne szaladjanak bele hibába

– tette hozzá Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik