Média
tripadvisor

Magyar partnere lett a TripAdvisornak

24.hu
24.hu

2017. 01. 23. 10:48

Az Adaptive Media Sales House értékesíti ezentúl a világ legnagyobb utazási oldalának hirdetési felületeit.
Korábban a témában:

A ThinkDigital magyarországi partnereként ezzel a Viber, a Shazam és a DailyMotion mellett újabb nemzetközi termékkel bővítette portfólióját az ismert magyarországi reklámértékesítő ház.

A világ 52 országában, köztük Magyarországon is elérhető TripAdvisor átlagosan havi 390 millió egyedi látogatóval rendelkezik. Az utazni vágyó közösség tagjai 6,8 millió szállás, étterem és látnivaló között böngészve tervezhetik meg utazásaikat, sőt a korábbi értékelések és vélemények alapján tájékozódhatnak kívánt úti céljaikról. A megadott keresési paramétereket figyelembe véve a weboldal automatikusan összeállítja a legoptimálisabb utazási csomagot.

Az asztali gépes és mobil platformon egyaránt elérhető TripAdvisor felhasználóinak aktivitása a havi mintegy 435 millió értékelésen és megosztott véleményen keresztül is nyomon követhető.

A TripAdvisor napjainkban az első lépés, ha utazást tervezünk. Az Adaptive Media portfóliója nemcsak egy új nemzetközi termékkel, hanem számos új natív és display hirdetési lehetőséggel is bővült, melyekkel hirdető partnereink kampányait segíthetjük

– nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezető igazgatója.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. június 27.
ByeAlex (Márta Alex) lép fel az Élj tisztán! elnevezésű drogellenes világnapi rendezvény gálakoncertjén a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon 2015. június 26-án este.
MTI Fotó: Marjai János
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.