hajléktalanokat segítő plakát Budapesten
Média

Kitették a hajléktalanoknak segítő első reklámplakátokat

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 01. 19. 15:16

Korábban a témában:

Mindössze egy héttel a sajtóban tett bejelentés után máris elkezdték használni a hajléktalanokat segítő civil szervezetek a nekik az egyik közterületi reklámpiaci szereplő (a JCDecaux) által felajánlott, összesen 500 darab ingyenes reklámplakát-helyet. A plakátcégnél elmondták, hogy több civil szervezet épp a 24.hu-n megjelent cikk alapján kereste meg őket, hogy kihasználják a lehetőséget, melynek lényege, hogy a segítő szándékú szervezetek, hatóságok felhasználhatják a cég éppen szabad plakáthelyeit.

A plakátok azért fontosak, mert a hajléktalanokkal való kommunikációt akarják vele elősegíteni az extrém hideg miatt. A hajléktalanok jelentős része ugyanis nem rendelkezik internet, tévé vagy újság-előfizetéssel, azaz a megszokott tömegtájékoztató eszközökön keresztül általában nehezen megszólíthatók.

A mai napig a vállalat összesen 327 darab citylight és 166 óriásplakátot ajánlott fel országszerte. A felhívásra eddig több hajléktalanokat segítő szervezet és egy önkormányzat is jelentkezett, így már kihelyezték a szegedi Híd Egyesülete (9 darab citylight, 16 darab óriásplakát), a Magyarországi Krisna Tudatú Hívők Közössége (91 darab citylight, 30 darab óriásplakát), illetve a Magnet Bank „Adj meleget!” programjának (100 darab citylight, 50 darab óriásplakát) hirdetéseit, de még a héten megjelenik az utcákon a Menhely Alapítvány 127 darab citylight- és 70 darab óriásplakátja is. A Heti Betevő Egyesület és Zugló Önkormányzatának kampánya is hamarosan elindul.

A felhívásra történő jelentkezések száma is folyamatosan nő.

Egységes kreatívokat készítettünk és soron kívül gyártjuk le az anyagokat, tervezzük meg a kampányokat, így a plakátok  rekordsebességgel kerülnek az utcára, hiszen a súlyos mínuszok idején nincs vesztegetni való idő. Bízom benne, hogy az akciónkhoz minél több szervezet csatlakozik a következő hetekben, hogy segíthessen a leginkább rászorulókon

– mondta el Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. társvezérigazgatója.

A vállalat egyébként még most is várja a nagy hidegben az utcákon élőknek segíteni akaró szervezetek jelentkezését.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2016. november 24.
A budapesti olimpiai helyszínek 3D-s bemutatóját nézik hoszteszek a Budapest 2024-es olimpiai és paralimpiai pályázatát népszerűsítő festést kapott Airbus A321-es típusú repülőgép bemutatóján a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 1-es terminálján 2016. november 24-én. A budapesti pályázatot két repülőgép népszerűsíti, amelyek a Wizz Air flottájában teljesítenek szolgálatot.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.