Média

Fontos bejelentést tettek Fabricius Gáborék

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 01. 12. 16:29

Budapesten lesz a Branded Content Marketing Association (BCMA) világszervezet közép-európai központja.
Korábban a témában:

A Republic Group a mai napon együttműködésre lépett a BCMA szervezettel, mely a világ egyik legnagyobb, reklámügynökségeket, médiumokat, gyártókat tömörítő szervezete.

Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs igazgatója és Furák András, a Republic Group portfolióigazgatója Andrew Canterrel, a BCMA globális vezérigazgatójával és Greg Turzynskival tárgyalt a közép európai teendőkkel, a piaci edukációról és jövőbeni együttműködésről csütörtökön Londonban. Bejelentésük értelmében a Republic Group látja el a regionális központ szerepét ezután, mely a tagok toborzását és a szakmai információk elérhetőségét, kutatásokat és konferencia szervezést jelent 2017-től. Az első ilyen rendezvényre a Kreatív című szaklappal közösen, Multi Screen Advertising címmel kerül sor március 9-én.

Az egyeztetésen jelenlévők egyébként egyetértettek abban, hogy fontos és egyre inkább előtérbe kerül a Y és Z generáció reklámfogyasztása, hiszen ebben a korcsoportban a legmagasabb a reklámkerülés, ez a generáció csak hasznos tartalmat
hajlandó fogyasztani, ezért a branded content (vagyis a márkázott tartalom) kiemelt jelentősségű stratégiai szempont már ma is a globális vállalatok marketingstratégiájában. A BCMA a Republic Groupot bízta meg a szervezet tudásának lokális megosztásával és a közép-európai piac edukációjának irányításával.

Andrew Canter elmondta:

 A jövő a márkák által generált tartalmakról szól, online, vagy mobilos platformokon, ezért kulcs, hogy a hirdetők
tisztában legyenek a branded content, branded entertainment valódi hasznával.

Fabricius Gábor hozzátette:

Ebben a tendenciában a magyar piac relatíve elmaradott, ezért fontosnak tartja a Republic Group hogy az
amerikai, nyugat európai és vezető ázsiai trendek jelen legyenek a csoport szolgáltatásai között.

A Republic Group ezen új szolgáltatások bevezetését március 9-től kezdi meg, mely a branded content (márkázott tartalom), branded entertainment (márkázott szórakoztatás), és gaming (játék) területeket foglalja magában. A szolgáltatások bevezetéséért Fabricius Gábor lett felelős.

A Republic Group 20 éve foglalkozik márkázással. Szolgáltatási köre a legszerteágazóbb, a legnagyobb márkáknak dolgozott az immár közel 80 fős vállalat. A szolgáltatás elindítása mellett nagy szerepet vállal a magyar reklámpiac edukációjában is, ahogy eddig is. Ezzel magyarázzák azt is, hogy Magyarországra hozzák a Branded Content Marketing Association Worldwide hálózatát.

Egyébként a Republic Group hozta létre immár 15 éve az egyik legnagyobb közép-európai márkakonferenciát, a Brandfestivalt is, ahol Nobel-díjasok és más nemzetközi vezető gondolkodók, szakemberek adnak elő évről évre. (A legutóbbi Brandfestival konferenciáról itt olvashatja tudósításainkat.)

A Branded Content Marketing Association Világszervezet tagjai között tudhat olyan cégeket mint a Bloomberg, a Heineken, a Lenovo, az Ogilvy, a BBC Worldwide, a CNBC, a Vodafone, a Condé Nast, az Endemol, a Leo Burnett, a Shell, a Publicis, az Oxfordi Egyetem, hogy csak néhányat emeljünk ki.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.