Pepsi
Média

Magyar cég mellett döntött a Pepsi

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 12. 19. 16:05

Az Adamsky Budapest nyerte a magyar PepsiCo tenderét.
Korábban a témában:

Pepsi és a Lay’s márkák átfogó, 360°-os kommunikációs, nemrégiben lezárult tenderét is az Adamsky Budapest nyerte el a benyújtott pályamunkák alapján.

A döntés értelmében 2017 januárjától mindkét márka integrált kampányát a hazai tulajdonú, független ügynökség koordinálja majd a Pepsico megbízásából.

A két cég közötti együttműködés több évre nyúlik már vissza, hiszen az Adamsky Budapest 2014 óta dolgozik rendszeresen a Pepsi márkakommunikációs és értékesítés-támogatási megbízásain, 2015-től kezdődően a Lay’s időszakos feladatain, az idei évben pedig új márkaként a Gatorade digitális feladatai kerültek a kreatívügynökséghez.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.