Pepsi
Média

Magyar cég mellett döntött a Pepsi

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 12. 19. 16:05

Az Adamsky Budapest nyerte a magyar PepsiCo tenderét.
Korábban a témában:

Pepsi és a Lay’s márkák átfogó, 360°-os kommunikációs, nemrégiben lezárult tenderét is az Adamsky Budapest nyerte el a benyújtott pályamunkák alapján.

A döntés értelmében 2017 januárjától mindkét márka integrált kampányát a hazai tulajdonú, független ügynökség koordinálja majd a Pepsico megbízásából.

A két cég közötti együttműködés több évre nyúlik már vissza, hiszen az Adamsky Budapest 2014 óta dolgozik rendszeresen a Pepsi márkakommunikációs és értékesítés-támogatási megbízásain, 2015-től kezdődően a Lay’s időszakos feladatain, az idei évben pedig új márkaként a Gatorade digitális feladatai kerültek a kreatívügynökséghez.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

People gather next to flowers, candles and other items set up on the Las Ramblas boulevard in Barcelona as they pay tribute to the victims of the Barcelona attack, a day after a van ploughed into the crowd, killing 13 persons and injuring over 100 on August 18, 2017.
Police hunted for the driver who rammed a van into pedestrians on an avenue crowded with tourists in Barcelona, leaving 13 people dead and  more than 100 injured, just hours before a second assault in a resort along the coast. / AFP PHOTO / PASCAL GUYOT
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.