A TV2 székháza
Média

Fontos ember távozik a TV2-től

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 12. 16. 10:23

Korábban a témában:

A SorozatWiki hivatalosan is megerősített információi szerint a héten távozott a TV2-től Pumer Imre, a televízió gyártási igazgatója.

Pumer Imre még az RTL Klub gyártási igazgatójaként
Pumer Imre még az RTL Klub gyártási igazgatójaként

Róla azt érdemes tudni, hogy korábban az RTL Klubnál is ugyanezt a feladatkört látta el, majd idén kezdett el a TV2 Média Csoportnál dolgozni. Az ő feladata volt a saját gyártású, a külső gyártású szórakoztató műsorok és a hírműsorok felügyelete. A honlap emellett úgy tudja, hogy  a TV2 és a legnagyobb műsorgyártó, az IKO együttműködésének egyik fontos láncszeme is ő volt.

A TV2 sajtóosztályának küldött kérdéseikre azt a választ kapták, hogy Pumer Imre gyártási igazgatója közös megegyezéssel távozott.

A comment:blog pedig azt tette hozzá, hogy Pumer Imre az egyik, a bíróság által beidézett tanú az RTL-csoport és Dirk Gerkens volt RTL-vezér, jelenleg a TV2 irányítója között folyó perben.

Azt nem tudni, hogy ennek, vagy hogy több ígéret ellenére idén végül nem tudott elindulni Azurák Csaba őszre beígért műsora, az 1/1 Azurák Csabával, van-e bármiféle köze a távozáshoz. (Frissítés: a távozáshoz köze lehet annak, hogy Pumert okolták, amiért nem készült el határidőre egy új tévéstúdió, ami komoly belső feszültségeket okoz.)

A TV2-nél mindenesetre ismét nagy átalakulások vannak manapság. Mint megírtuk, új igazgatóság fogja vezetni a részvénytársasággá alakuló céget december 31-től. Az igazgatóságba bekerül többek között Rákosi Tamás, a leggazdagabb magyarok toplistáján szereplő milliárdos, aki az IKO műsorgyártó cég tulajdonosaként, az RTL volt résztulajdonosaként, illetve a Rako óvszergyártó cég tulajdonosaként is ismert. (Az új, ötfős igazgatóság összetételéről itt írtunk bővebben.) Szintén belső mozgásokra utal, hogy Pachmann Péter közel 20 év után kiszáll a Tényekből, a jövőben a Mokka című reggeli műsornál dolgozik majd. Ő arra hivatkozva döntött így, hogy a gyerekeivel több időt szeretne tölteni, de korábban a hvg.hu azt írta, hogy a Tények mostani szellemiségével nem tudott azonosulni.

Egyébként nagy személyi változások és átalakulások vannak a felcsúti Mészáros-család által felvásárolt Echo Televíziónál is.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.