Média

Marketingügynökséget alapított Török Monika

Török Monika
Török Monika
A többszörös Cannes Lions-díjas szakember, aki legutóbb a Samsung regionális marketingvezetője volt, Meraki néven hozott létre új céget.

Török Monika, a háromszoros Cannes Lions-díjas, húszéves marketingpiaci tapasztalattal rendelkező szakember, aki a Telenor és a Vodafone magyarországi, illetve legutóbb a Samsung regionális marketingvezetői posztját is betöltötte, elsősorban magyar középvállalatoknak és startupoknak kínál az ígéret szerint „multi” minőségű szolgáltatást, továbbá olyan nagyvállalati ügyfeleknek kíván dolgozni, amelyek számára a növekedés az elsődleges cél.

A Meraki elsőként a számos hazai és nemzetközi díjjal elismert Dubicz Borászat és Szőlőbirtoktól kapott megbízást marketingkommunikációs feladatok ellátására.

Az elmúlt évek során, bármely márkával dolgoztam, három fő célom volt: az árbevétel, a piaci részesedés és a profit növelése. Meggyőződésem, hogy a marketing fő célja az eladásösztönzés, ezért minden egyes reklámra költött forintnak csak akkor van értelme, ha mindez megmutatkozik az értékesítési eredményekben is. Ezt a megközelítést szeretném a Meraki tulajdonosaként is folytatni. Az elmúlt húsz évben a vállalati oldalon megtapasztaltam, hogy kik a legjobb alvállalkozók, és azt is, hogy milyen nehézségek lehetnek egy ilyenfajta együttműködés kapcsán. Ügyfeleim komplex igényeinek minőségi kiszolgálása mellett, az is fontos cél, hogy olyan együttműködés alakuljon ki amire ügyfélként én is vágytam

– mondta el az újonnan létrehozott Meraki Marketing Kft. tulajdonosa.

A cég úgynevezett „full service” ügynökségként működik majd, vagyis vállalja marketingkommunikációs, PR és közösségi média feladatok ellátását, a hosszú távú stratégia kidolgozásától és megvalósításától kezdve, a sürgős kommunikációs feladatok végrehajtásáig.

A cég neve görög eredetű, a „meraki” szó jelentése a tudás, a kreativitás és a szenvedély esszenciája, amely a munkában tükröződik vissza.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik