Média

Új kommunikációs platformot indított a Viber

A Viber olyan partnerekkel indította el a Nyilvános Fiók (vagy más néven Közösségi Fiókok) nevű szolgáltatást mint a Huffington Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.

Nyilvános Fiók/Közösségi Fiók (Public Account) néven új szolgáltatást élesítettek be ma a Viber üzenetküldő rendszeren. Az újdonságon keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal.

A Viber új funkciójának működése
A Viber új funkciójának működése

Az új globális kommunikációs platformot üzleti megoldásként a legkisebb és a legnagyobb cégek és márkák is igénybe vehetik a célcsoportjaikkal folytatott kommunikációban. Az új funkció segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el. A fiókok olyan eszköztárat nyújtanak, amelynek részeként egyetlen, közös platformon többféle személyes és közösségi, tömeges kommunikációs lehetőség áll rendelkezésre a közösség megszólítására, illetve elkötelezettségük növelésére.

A Viberen keresztül a felhasználók már ma is szabadon és teljes biztonságban kommunikálhatnak családjukkal, barátaikkal vagy éppen kollégáikkal. Ma egy olyan új megoldást mutattunk be, amely cégekkel, szolgáltatókkal vagy éppen kedvenc márkáikkal és sztárjaikkal is hasonló összekapcsolódást tesz lehetővé

– mondta Michael Shmilov, a Viber operatív igazgatója.

Az elsőként aktivált új funkciók segítségével a vállalatok, brandek vagy művészek üzenetekben, illetve egy, teljesen az igényekre szabható felületen szólíthatják meg vásárlóikat és rajongóikat

– tette hozzá.

Így működik az újdonság

Kereskedelmi egységek marketingjéhez is izgalmas lehet a lehetőség
Kereskedelmi egységek marketingjéhez is izgalmas lehet a lehetőség

Az új szolgáltatás hatékonyan segítheti az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. A Nyilvános Fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár tömegeknek is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, közvetlen és személyre szabható felületen mintegy életre keltve saját márkájukat. A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.

A Közösségi Fiókok további funkciói:

  •  a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók;
  • közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül;
  • illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével.

A Viber a Nyilvános Fiók elindításakor olyan partnerekkel állt össze mint a Huffington Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik