Média

Tévéreklámokkal népszerűsítik a budapesti olimpiai pályázatot

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 11. 04. 12:53

Megmutatjuk a most elkészült szpotokat, melyeket a Human Telex reklámügynökség készített a Budapest 2024 megbízásából olimpiai bajnok sportolók közreműködésével.
Korábban a témában:

Olimpiai bajnokok közreműködésével készültek el a 2024-es budapesti olimpiai pályázatot népszerűsítő társadalmi célú (TCR) reklámkampány tévészpotjai a pályázati folyamat félidejére. Az idei évben egyébként már több mint 6,58 milliárd forintot elköltő, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Fővárosi Önkormányzat által létrehozott Budapest 2024 Zrt. azért indít őszi kampányt, mert az olimpiai helyszín kiválasztását, később pedig magát a szervezést is nagymértékben befolyásolja az olimpia társadalmi támogatottsága.(A Nemzetközi Olimpiai Bizottság 2017 szeptemberében fogja meghozni döntését arról, hogy a pályázók – Budapest, Los Angeles és Párizs – közül mely város rendezheti meg 2024-ben a világ legnagyobb sporteseményét.)

A most induló kampányban Szilágyi Áron, Kozák Danuta és Kemény Dénes saját szemszögükből osztják meg a nézőkkel, miért álmodoznak budapesti olimpiáról. A kampány fő üzenete, hogy a budapesti olimpia egy egyedülálló, közös élmény lenne a magyarok számára, mely pozitív hatással bír a jövő sportolóira, az országra, az egész társadalomra. Egyébként mindhárom „Az én történetem” szpot azonos dramaturgiára épül.

A bajnokok mellett szeretteik is szerepet kaptak a filmekben: Szilágyi Áron menyasszonya, Kozák Danuta édesapja, Kemény Dénes édesapja és gyermekei is részt vettek a forgatáson. Valamennyi olimpikon megmutatja olimpiai érmeit is a szpotokban, a záróképeket pedig Budapest egy-egy emblematikus hídjánál vették fel.

Rádióban és a sajtóban is menni fog a kampány

A kampány a televíziós szpotok mellett rádió és sajtó kommunikációs hirdetésekkel, valamint közterületi és online megjelenésekből is áll majd. Azt egyelőre nem tudni, mennyibe kerül majd a Budapest 2024 Zrt. számára a kampány, illetve mely médiumok kerültek be a médiamixbe, de az máris kiderült, hogy a Human Telex reklámügynökség készítette a szpotokat, a médiavásárlásokat pedig a Media Insight cég intézi.

Íme a szpot Kozák Danutával.

Ez pedig Kemény Dénessel.

És Szilágyi Áronnal.


Készült egy werkfilm is.

 

Az őszi olimpiai kampány adatai

Megbízó: Budapest 2024 Nonprofit Zrt.

Reklámügynökség: Human Telex Reklámügynökség

Ügyvezető igazgató: Hajnal Tamás

Kiemelt kommunikációs projektvezető: Udvarev-Tóth Rita

Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos

Művészeti vezető: Darázs Bódog

Szövegíró: Mrena Julianna

Ügyfélkapcsolati menedzser: Szirmai Judit

Médiaügynökség: Media Insight

Rendező: Bergendy Péter

Operatőr: Szecsanov Martin

Zene: Csont István

(A Budapest 2024 Zrt. élére egyébként októberben nevezték ki Mihók Attilát, a Mediaworks Hungary és a Népszabadság Zrt. tavaly leköszönt vezérigazgatóját.)

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.