Média

Hajdú Péter egyelőre jót tett az ATV-vel

Háromszorosára ugrott az ATV nézettsége Hajdú Péter műsora alatt.

Most vasárnap volt látható először az Esti Frizbi Hajdú Péterrel a Hit Gyülekezetéhez tartozó ATV-n. Az első adás vendége volt Nótár Mary, valamint Tóth Vera.

Az ATV büszkén jelentette be, mennyien nézték a csatornán az első adást. Közlésük szerint a műsor rekordnézettséget hozott, a Nielsen Közönségmérés műszeres adatai alapján a felnőtt lakosság körében 5 százalékos közönségarányt értek el, a tévéelőfizetők között pedig a 18+ korosztályban 5,4 százalékot. Az elért közönség 519.681 fő volt, míg a teljes lakosság körében 203.189 ember nézte meg az adást.

Ezzel az Esti Frizbi Hajdú Péterrel lett az ATV legnézettebb műsora vasárnap, mivel képes volt megháromszorozni az előtte lévő film alatti nézettséget.

A műsor egyébként egy új, állandó blokkal is bővült, ahol három cserfes kislánnyal beszéli meg Hajdú Péter az élet nagy kérdéseit és az aktuális sztárpletykákat.

Hajdúnak több millió forintot fizet az ATV-re átköltöztetett műsorért a csatorna, mely heti rendszerességgel, vasárnap este 9-kor adja le azokat, pont azután a műsor után, ami a TV2-n lesz látható Sarka Katával, Hajdú Péter válófélben lévő feleségének műsorvezetésével. Hajdú nemrégiben még ugyancsak a TV2-nek dolgozott, sőt az egyik jelentős műsorgyártója volt a médiavállalatnak, de mostanra a Rákosi Tamás féle IKO csoport került helyzetbe az Andy Vajna kormánybiztos tulajdonában lévő és Dirk Gerkens vezette cégnél, Hajdú műsorai pedig megszűntek az említett kereskedelmi tévénél.

(Kiemelt kép: Hajdú Péter. Fotó: 24.hu / Neményi Márton)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik