SHE.HU. Fotó: Szalay Dániel
Média

Újabb portált indított az Origo-New Wave Media

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 10. 05. 10:06

A korábban 650 millió forintnyi MNB-pénzekkel titokban megtámogatott médiavállalat ismét új portált indított, ezúttal a női célcsoportra fókuszálva.
Korábban a témában:

Tovább terjeszkedik az Origo-New Wave Media cégcsoport.  Idén augusztusban már elindítottak egy kulturális tematikájú új oldalt Unikornis néven, most pedig azt jelentették be, hogy kiélesítették SHE.HU elnevezésű új online magazinjukat.

Nőkre fókuszál a legújabb site

A most elindított SHE.hu közleménye szerint új hangot ütnek meg az oldalon, erős újságírói karakterekre építenek, és az alapítók szándéka szerint egyszerre kívánnak a női témák gondolatébresztő, szórakoztató, intellektuális, mégis közérthető és szerethető fórumává válni. Az új női site-on egyaránt helyet kapnak pszichológiai, párkapcsolati témák, az aktuális trendekről, divatról és szépségápolásról szóló cikkek, a nőket érintő társadalmi jelenségekről szóló vélemények, valamint kulturális, irodalmi, képzőművészeti magazinos anyagok.

A site főszerkesztője Sallay Wanda, vezető szerkesztője Petrás Lilla lett. A pszichológus végzettségű Sallay Wanda két évig az 11Ground blogazin Loveandlife rovatának szerzője, párkapcsolati szakértője volt. Korábban pr-kommunikációs területen dolgozott. A vezető szerkesztői feladatokat ellátó Petrás Lilla pedig több női és családi magazin szerzője volt az elmúlt években.

Elmondásuk szerint a szakértőkből, írókból és újságírókból álló szerzői műhelyük erős karaktereket vonultat fel, olyan egyéniségeket, akik nem félnek szórakoztatni, de elgondolkodtatni sem. Ami a célcsoportot illeti, a főszerkesztő azt mondta, hogy a 18-49 év közötti, gondolkodó nőkhöz kívánnak szólni, ugyanakkor a fiatalabb és idősebb korosztály, sőt még a férfi olvasók is találnak majd kedvükre való tartalmat. Hozzátette, hogy három férfi szerző is erősíti a csapatot, és a gimnazista korútól az ötvenes évei végén járó íróig terjed a szerzőgárdájuk.

Az általunk megcélzott olvasótábor érdeklődő és nyitott a világ és a társadalmi ügyek iránt, amelyek között kiemelt figyelmet szentelük a nőket érintő témáknak

– mondta el a célközönségről.

György Bence, az Origo-New Wave Media csoport tartalomigazgatója a legújabb lapindítással kapcsolatban azt mondta, az Origo egyik fő törekvése, hogy egyre több, elkötelezett olvasótáborral rendelkező társadalmi csoportot és szubkultúrát érjenek el. Ennek jegyében – a portfólió folyamatos áramvonalasítása és újjászervezése mellett – új, önálló brandeket építenek.

A SHE.HU esetében könnyű dolgunk volt: az alapítók kész koncepcióval álltak elő, amelyet hiánypótlónak éreztünk, ezért úgy döntöttünk, beállunk a projekt mögé. Hónapokig fejlesztettük az oldalt, amely mától tovább színesíti a portfóliónkat.

Az oldalt működtető Origo-New Wave Media csoportról azt érdemes tudni, hogy ez az a Száraz István vezette médiacég, amely kénytelen volt elismerni, hogy 650 millió forint nagyságrendben titokban pénzeket kapott a Magyar Nemzeti Bank alapítványaitól. Ez utóbbi információ napvilágra kerülése vezetett el azután a cégcsoport által tulajdonolt vs.hu stábjának széthullásához, az újságírók ugyanis nem tartották vállalhatónak, hogy az MNB, illetve annak alapítványai pénzelik a vállalatot, és állításuk szerint erről korábban nem volt tudomásuk. A New Wave vásárolta meg korábban az origo.hu-t is működtető Origo Media Zrt.-t a Telekomtól 4,2 milliárd forintért.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.