Éva Egészség
Média

Megint egy új nyomtatott lappal bővült ma a hazai médiapiac

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 10. 04. 12:10

Most először egészség tematikájú különszámot jelentet meg az Éva magazin kiadója. A kiadónak egyébként egy hét alatt ez már a második új terméke a nyomtatott lapok piacán.
Korábban a témában:

Egészség tematikájú újabb nyomtatott lappal jelentkezett ma az újságárusoknál a Marquard Media Magyarország lapkiadó. A cég új sajtóterméke voltaképpen az Éva magazin márkakiterjesztése: egy különszámról van szó Éva Egészség címmel.

A kiadó célja az új sajtótermék megalkotásával az volt, hogy “segítsenek megőrizni az olvasók testi épségét”, illetve felkészítsék őket az esetleges betegségekkel járó problémákra: a tünetekre, orvosi kiadásokra, konfliktushelyzetekre. “Mindezt kendőzetlenül, őszintén, a jól ismert évás stílusban” – írják egy honlapon megjelent ajánlójukban.

Az orvos és beteg egészséges kapcsolatáról szól a lap egyik első írása
Az orvos és beteg egészséges kapcsolatáról szól a lap egyik első írása

A lap témái között olvashatunk cikket arról, hogy milyen az ideális kapcsolat orvos és páciens között, hogyan lehet csökkenteni a kiszolgáltatottságot, illetve hogy érdemes-e Dr. Google-höz fordulni és mikor.  Adnak 15 tippet az egészségesebb élethez, cikket közölnek a bélpanaszokról és a meddő férfiakról, valamint arról is publikáltak egy írást, hogy érdemes-e személyi edző segítségét igénybe venni.

Arról, hogy lesz-e folytatása az új sajtóterméknek hosszabb távon is, vagyis lesz-e később további megjelenés, egyelőre nem tudni, mivel a kiadó vélhetően először megnézi, hogy a mostani szám iránt mekkora érdeklődés lesz, illetve kifizetődő lesz-e a lap legyártása. Az óvatosság persze érthető, hiszen egészség tematikájú újságból több is található a piacon, köztük toronymagasan vezet a Nők Lapja Egészség, ezért a Marquard nagy versenyre számíthat az olvasók kegyeiért.

Egy hét alatt két új terméket dobtak piacra

A Marquard magyarországi leányvállalatának egyébként ez a második új sajtóterméke egy hét lefolyása alatt, hiszen pár nappal ezelőtt debütált a férfiakat megcélzó új termékük, az Apa magazin is, melyet annak a Vida Ferencnek az irányításával készítettek el, akit az elmúlt években az ugyancsak a kiadóhoz tartozó Playboy főszerkesztő-helyetteseként ismerhettek meg az olvasók.

Bár sokan temetik a nyomtatott sajtópiacot, a Whitereport.hu mediabrowser adatai szerint tavaly 126 nyomtatott sajtótermékkel bővült a hazai lappiac, ami havi átlagban 10 új címet jelent – tudtuk meg a napokban Incze Kingától, az adatbázist működtető cég vezetőjétől. Igaz, a sok új cím között jó néhány olyan is akad, amely csak egy-két megjelenést él meg, mindenesetre a hazai sajtópiac még most is rengeteg termékből áll: az említett adatbázisban például több mint 6 ezer magyarországi printlap található meg.

A sajtópiac őszi felélénkülését mutatja, hogy néhány hete Fejős Éva is egy új, saját magáról elnevezett magazinnal jelentkezett a piacon. Ezt az újságíró egy saját kis kiadóval, az Erawannal adta ki. Itt írtunk róla bővebben.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.