Média

A Magyar Narancs kiadója az Adaptive Mediával szövetkezik

Magyar Narancs
Magyar Narancs
Az Adaptive Media reklámértékesítő házzal szövetkezett a Magyar Narancs kiadója. Ennek értelmében az Adaptive értékesíti a website reklámfelületeit. Megerősítené a kiadó az online lábát.

Csütörtöki bejelentésük értelmében a Magyar Narancs Online-nal bővült nemrégiben az Adaptive Media Sales House hirdetési hálózat hírportfóliója, vagyis ezentúl az Adaptive értékesíti az online felületen lévő reklámhelyeket.

Az Adaptive Media tájékoztatása alapján ezzel már összesen havi 1,6 millió online hírolvasót érnek  a portfóliójukkal, amely olyan hír- és gazdasági oldalakból tevődik össze mint a 444.hu, a Magyar Nemzet Online, a Válasz.hu és a Privátbankár.hu.

A Magyar Narancs Online egyébként havi közel 300 ezer olvasóval rendelkezik (ha visszaosztjuk, ez napi átlagban 10 ezer egyedi látogatót jelent), illetve havonta szinten 1 millió körüli oldalletöltést tudnak felmutatni.

A Magyar Narancs a hazai újságírás ikonikus márkája, ami negyedmilliót bőven meghaladó minőségi online olvasótáborral bír. Örömmel és büszkén üdvözöljük a kiadót stratégiai partnereink között

– mondta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője.

A nyomtatott hetilap mellett a Narancs online kiadása is egyre fontosabbá válik, ezért is örülünk annak, hogy  a jövőben webes reklámfelületeink értékesítésekor a legnagyobbak ligájában dolgozhatunk együtt az Adaptive-val.  Első tapasztalataink jobbak nem is lehetnének: függetlenség, professzionalizmus és korrektség a közös nevező

– mondta Bojtár B. Endre, a hetilap főszerkesztője és a kiadó ügyvezető igazgatója.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik