Média

Nagy bejelentést tett a Central Médiacsoport

Lipták Tímea
Lipták Tímea
Kivásárolja a Hearst Magazine International 50 százalékos részesedését a közösen tulajdonolt Hearst Central Kft.-ből a Central Médiacsoport, mely ezzel kizárólagos tulajdonossá válik az ELLE és a Cosmopolitan magyarországi kiadójában.

A Central tájékoztatása alapján a tranzakció – amelynek eredményeképpen a Central-csoport egyedüli tulajdonos lesz a Cosmopolitan és ELLE márkák kizárólagos licenckiadójában – várhatóan még év vége előtt lezárul.

A Central büszke arra, hogy továbbra is ezen nemzetközi márkák kiadója Magyarországon és olyan meghatározó médiacégek licencmagazinjai tartoznak hozzá mint az amerikai Hearst és National Geographic, valamint a francia Lagardere Active és Marie Claire Group. Hosszú távon tervezünk ezekkel a világszínvonalú magazinokkal, és az a célunk, hogy a meglévő erős nyomtatott kiadásokat továbbfejlesszük digitális területen és izgalmas márkakiterjesztésekkel egészítsük ki

– mondta el Lipták Tímea üzletág-igazgató.

A szerkesztőségi folyamatokra a tulajdonosváltás nem gyakorol hatást. Ugyanakkor a jövőben még intenzívebben tudjuk használni a kiadói szinergiákat, hogy az olvasók igényeinek megfelelően, a nemzetközi tudásanyagot alapul véve készítsük a nyomtatott és digitális tartalmakat

– ezt már Sabján Johanna, a megjelenésének 20. évfordulóját jövőre ünneplő Cosmopolitan főszerkesztője fűzte hozzá.

Továbbra is az a küldetésünk, hogy igényes, elgondolkodtató és a nemzetközi trendeket figyelembe vevő tartalmat állítsunk elő. A jövőben azonban nagyobb hangsúlyt helyezünk a digitális kiterjesztésekre is. Ennek első lépése a 15. születésnapi interaktív címlapunk, amellyel az olvasókat eddig nem látott módon aktivizáljuk

– említette Liptai Lívia, az ELLE magazin főszerkesztője a kiadó tulajdonosváltozása kapcsán.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport Zrt. vezérigazgatója, a médiavállalat tulajdonosa egy idén januári, a 24.hu-n megjelent interjúban jelentette be, hogy a vállalatával felvásárlásokra készül.

Az üzletember 2014 második felében vásárolta meg a magyarországi médiapiacról távozó Sanomától a Sanoma Media Budapest Zrt.-t, mely a tulajdonosváltás óta Central Médiacsoport néven működik.

(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft., mely tulajdonosi átfedésben van a hírben említett Central-csoporttal.)

/Kiemelt kép: Lipták Tímea üzletág-igazgató/

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik