RTL Spike
Média

Új csatornával bővül a hazai kínálat RTL Spike néven

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 09. 19. 13:20

A Viacom és az RTL Magyarország összefogásának eredményeképpen decemberben kezdi meg műsorát az RTL Spike nevű új tévéadó.
Korábban a témában:

Az RTL Spike érdekessége, hogy műsorát nem az RTL, hanem a Viacom médiavállalat gyártja majd, az a Viacom portfóliójába tartozik, a névhasználatra pedig megállapodást kötött a két nagy médiavállalat egymással.

Az új csatorna elindulását a Mediaplatform 2016 elnevezésű kábelkommunikációs szakkonferenciára időzítve jelentették be Budapesten. A csatorna egyedi, itthon még nem látott nemzetközi sorozatokat és helyi gyártású műsorokat is képernyőre tűz majd. A Viacom Spike néven már több országban is működtet televíziót, de úgy gondolták, hogy Magyarországon az RTL-lel közösen vezetik be a nevet, így lett a csatorna RTL Spike.

A fiatal felnőtteknek szóló Spike az Egyesült Államokban már az egyik legsikeresebb kábelcsatorna, de Európában még az elején tart a bevezetése. Örülünk, hogy Magyarország is az elsők között lehet, ahol látható lesz. Az RTL-lel való újszerű együttműködés komoly segítséget biztosít számunkra ahhoz, hogy az új csatorna minél hamarabb megtalálja a méltó helyét a nézők körében

– idézi Bartosz Witakot, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai és izraeli alelnök ügyvezető igazgatóját a közlemény, melyben az  áll, hogy a csatorna programstruktúrájának kialakítását és a műsorok beszerzését a tulajdonos Viacom látja el, míg az RTL Magyarország a márkaépítési és műsorgyártási tapasztalatait, illetve a csatorna kereskedelmi értékesítését adja a projekthez.

Az utóbbi időben már látható egy szorosabb és jól működő együttműködés a két cégcsoport között, ezt emeljük most egy újabb szintre azzal, hogy engedélyt adunk az egyik márkanevünk használatára, így egy olyan megállapodásról beszélhetünk, ami kiaknázza a két cég közötti szinergiákat. Hiszünk abban, hogy az RTL név egy olyan márkaértéket képvisel Magyarországon, ami garancia lehet az új csatorna sikeréhez

–mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

A Viacom médiacéghez olyan televíziók tartoznak egyébként mint a  Nickelodeon, a VIVA, a Music Television (MTV), a Comedy Central és a Paramount Channel. Az RTL és a Viacom között eddig is volt már együttműködés, hiszen például az RTL száz százalékos tulajdonában lévő reklámértékesítő ház, az R-Time árulta eddig is a Comedy Central reklámidejét.

Az RTL-es R-Time árulja majd a reklámidőt

Az RTL Spike reklámidejét egyébként ugyancsak az R-Time fogja értékesíteni.

Dudás Gergely, az R-Time ügyvezető igazgatója ennek kapcsán azt hangsúlyozta, hogy a Viacom legújabb csatornájával a 18-49-es célcsoportot tudják megszólítani, és ezáltal a kereskedelmileg legfontosabb célcsoportban tudnak erősíteni. Hozzátette, hogy az RTL Spike-hoz kapcsolódó összes reklámfelületet, vagyis mind a spotértékesítést, mind a non spot felületek értékesítését ők látják majd el idén decembertől.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21: US actor Adam Sandler (R), US actor Ben Ben Stiller (C) and British actress Emma Thompson (L) arrive for the film ‘The Meyerowitz Stories’ in competition at the 70th annual Cannes Film Festival in Cannes, France on May 21, 2017.  Mustafa Yalcin / Anadolu Agency
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.