Média

Az Amazon sportmédia terén erősítene

sportmédia
sportmédia

Sportközvetítési jogokról kezdett tárgyalásokat az Amazon e-kereskedelmi cég, mely ezzel új területen is megvetné a lábát – írja a Bloomberg hírügynökség információi alapján az mmonline.hu. Az Amazonnak Prime Video néven már most is van streaming videószolgáltatása, azonban ha népszerű globális sportközvetítéseket is adhatnának, az alaposan megdobná a szolgáltatás népszerűségét – olvasható a hírben.

A Bloomberg szerint főleg profi rögbi, a Roland Garros, vagyis a Francia Nemzetközi Nyílt Tenisztorna, valamint golf- és motorversenyek, illetve labdarúgás szerepel az Amazon tervei között, de az Egyesült Államokban baseball és kosárlabda meccsek jogait szereznék meg.

A sportok iránt érdeklődők a már most is 63 millió felhasználóval rendelkező Amazon Prime alapkínálatában juthatnának hozzá az új sport jellegű tartalmakhoz, illetve extra díjért extra tartalmak is lesznek. A hírügynökség szerint az Amazon szándékainak komolyságára utal, hogy az idén a sportrészleg élére James DeLorenzo-t nevezték ki, aki korábban a Sports Illustrated magazinnál töltött be vezető pozíciót.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik