Média

Közösen képez kommunikációs szakembereket az MRSZ és a Metropolitan Egyetem

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 09. 06. 13:26

Kreatív event menedzsment képzést indít a Magyar Reklámszövetség és a Budapesti Metropolitan Egyetem, hogy ezzel is támogassák a gyakorlati szakemberképzést a kommunikációs iparág egyik legdinamikusabban fejlődő területén.

Kreatív Event Menedzser végzettséget szerezhetnek a hallgatók a Budapesti Metropolitan Egyetem (a volt BKF, mely ma már METU) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) együttműködésének köszönhetően. Olyan tárgyakat, ismereteket tanítanak majd mint például a kreativitás – elmélet és gyakorlat; eseménymarketing; a rendezvénymenedzsment alapjai; eseménykommunikáció; EU projektmenedzsment; művészeti eseményszervezés; fesztiválturisztikai ismeretek; médiaesemények és eseménysorozatok; eseményszervezés és gasztronómia; rendezvény-protokoll.

Az MRSZ szakmai támogatásával induló képzés október 8-án indul, időtartama két félév. Ez összesen 180 tanórát jelent szombatonként, esetenként péntek délután. Az oktatásra szeptember 15-ig lehet jelentkezni, a tandíj 185 ezer forint, valamint további 5 ezer forint extra költség.

A képzés szakvezetője, dr. Dér Csaba Dezső PhD, a Marketing Intézet docense lett.

Vitathatatlanul egyre nagyobb szükség van arra, hogy szakképzett szervezői legyenek mind a kisebb, mind pedig a nagyobb közönséget vonzó eseményeknek. A mai rendezvényszervezőtől a piac, illetve a megbízó már nem csupán programszervezést vár el. A szervezőnek kreatív ötleteket kell kidolgoznia, és képesnek kell lennie annak kivitelezésére, egy esemény, vagy eseménysorozat teljes körű és szakszerű menedzselésére is. Ehhez, a készségek fejlesztésén túlmenően, el kell sajátítania a szakterülethez szorosan kapcsolódó BTL marketingkommunikáció legújabb nemzetközi és hazai trendjeit, és nem utolsó sorban ismernie kell azokat a vállalkozásokat, intézményeket és személyeket, akik ezen a területen folyamatosan példaértékű tevékenységet látnak el.

A reklámipar legátfogóbb szervezete, a több mint 40 éves Magyar Reklámszövetség stratégiai fontosságúnak tartja a különböző szakterületeken a gyakorlat orientáltságú szakképzést. Az MRSZ ezzel az együttműködéssel szélesíteni kívánja az oktatási programjainak sorát a Szövetség online tagozata, az IAB (Internet Advertising Bureau) szervezésében már évek óta sikeresen működő Digitális Mesterkurzus képzés, és az Independent Media Education Centerrel közös marketing- és PR kommunikációs képzés mellett.

Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke hangsúlyozta:

Egy rendezvény a legmélyebb benyomást adhatja a márka és a fogyasztó közötti kapcsolatban, így az egyes cégek ma már tudatosan kiemelt hangsúlyt fektetnek a személyes élményen alapuló eseményeiknek. A reklámipar egyik legdinamikusabban fejlődő területe éppen ezért a rendezvényszervezés. Az event management szakember-utánpótlása azért roppant fontos, mert a korszerű, egyedi igények itt perceken belül az eddig átélteket, látottakat felülmúló elvárássá avanzsálódnak.

Az idei képzés indulása előtt az egyetem egyébként Nyílt Napon mutatkozik be szeptember 9-én (17 és 19 óra között), ahol bemutatkoznak az induló kurzus neves, a szakterületükön kiemelt sikereket elért tanárai is.

A képzés vezető oktatói:

  • Borsa Kata, a Magyar Fesztiválszövetség alelnöke, az Öt Templom Fesztivál programigazgatója, a Sziget Fesztivál programszervezője
  • Csíky András, a Bo Event rendezvényigazgatója
  • Dér Csaba Dezső PhD, a Budapesti Metropolitan Egyetem docense
  • Duca Andrea, Managing Partner, HD Group
  • Kádár Tamás, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda cégvezetője
  • Kepes Ágnes, protokoll szakértő, a Kepes Hostess-közvetítő Iroda alapítója
  • Korentsy Endre Dr., a Művészetek Palotájának produkciós igazgatója
  • Megyesi Nóra, Account Director, HPS Experience
  • Semsei Rudolf, a Budapest Party Service ügyvezető igazgatója
  • Szabó Veronika, Head of Social Media, HPS Digital
  • Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke
  • Zongor Attila PhD, a Kultindex ügyvezető igazgatója
  • Zsoldos Dávid, a Fidelio alapítója

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Magyarország legnagyobb magánkézben lévő felsőoktatási intézménye. A METU-n ma már két karon, négy fő képzési területen folyik képzés: kommunikáció, üzlet, turizmus és művészet. A folyamatosan bővülő magyar és angol nyelvű kínálatban jelenleg harmincegy alapszak, tizenöt mesterszak, harminckét szakirányú továbbképzés és tizenhárom felsőoktatási szakképzés közül választhatnak az egyetem iránt érdeklődők.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.