Média

A Toyota beszállt a NOB új tévéjébe

Olympic Channel
Olympic Channel
A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) bejelentette, hogy a szövetség globális olimpiai partnere, a Toyota az Olympic Channel néven a napokban elindított olimpiai tévécsatornája alapító tagjává vált.

Korábban már beszámoltunk róla, hogy Olimpic Channel néven új digitális platformot indít a NOB, ahol a rajongók  egész évben élvezhetik a sport hatalmát, és az olimpiai mozgalom erejét. Időközben a csatorna augusztus 21-én vasárnap, a 2016-os Riói Olimpiai Játékok záróünnepsége után el is indult. Most pedig bejelentették, hogy a Toyota beszállt alapítótagnak, ami különböző exkluzív lehetőségekhez juttatja az autógyártót, és persze az Olimpiai csatornának is jó lesz.

Nagy örömünkre szolgál, hogy legújabb globális TOP partnerünk, a Toyota alapító partnerként támogatja az Olympic Channelt. Alig várjuk, hogy az Olimpiai csatornán keresztül még erősebbre fűzzük kapcsolatunkat

– mondta Thomas Bach, a NOB elnöke.

A Toyotával kötött alapító partneri megállapodás négy évre szól, jelenleg 2020 végéig érvényes. Az Olympic Channel alapító partnereként a Toyota exkluzív reklámlehetőségekhez jut, és a csatorna stábjával együttműködve közösen fejlesztenek ki új tartalmakat. A Toyota mellett egyébként a Bridgestone is alapító partnerként támogatja az új tévécsatorna létrejöttét. 

Az új tévécsatorna on-demand formában érhető el az interneten, mobiltelefonokon, táblaszámítógépeken és egyéb online kapcsolattal rendelkező eszközökön keresztül. A szurkolók a nap 24 órájában, az év 365 napján nézhetik a műsorokat. A közönség emellett a legkülönfélébb közösségi csatornákon keresztül is hozzáférhet a tartalmakhoz és interaktív funkciókhoz.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik