Penny Market
Média

Új reklámügynökség segíti a Penny megújulását

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 08. 31. 12:44

Megújul magyarországi jelenlétének 20. születésnapjára a Penny Market, mely erre az alkalomra időzítve új reklámügynökséget választott magának.
Korábban a témában:

Újragondolt üzletkoncepcióval, és minőségi termékekkel is bővített választékkal indítja a Penny Market magyarországi tevékenységének 20. évfordulóját. A márka megújulásának tudatosítására és a jubileum kommunikációjára reklámügynökségi tendert írt ki a diszkontlánc. A tenderen a Springer & Jacoby Budapest lett a befutó.

A Springer & Jacoby Budapest speciálisan a magyar piacra szabott kommunikációs stratégiát, új modern kommunikációs arculatot és egy új kommunikációs platformot dolgozott ki a Penny Market számára. Ezekkel szeptemberben jelentkezik először az áruházlánc.

Új reklámügynökségünk többkörös tender során bizonyította, hogy érti a márkánk céljait, és tudja, hogyan lehet a Penny Market imidzsét emocionálisabb kommunikációval közelebb hozni a vásárlókhoz

– mondta el Radosiczky Anikó, a Penny Market Kft. stratégiai marketingvezetője.

Hamburgi gyökerekkel rendelkező ügynökség vagyunk, ez nagyban segítette, hogy a német értékekhez és vállalati kultúrához alkalmazkodó, de a helyi viszonyokra szabott stratégiát alkossunk

– tette hozzá Sikos Péter, a tenderen kiválasztott ügynökség vezetője.

A közös munka a Springer & Jacoby Budapest reklámügynökséggel egy nyári promóciós kampánnyal egyébként már kezdetét is vette. A márka új arculatának kommunikációja pedig szeptemberben startol televíziós, online, offline és in-store (vásárláshelyi) felületeken.

A németországi REWE-csoporthoz tartozó Penny Market a Magyarországon legrégebb óta jelen levő úgynevezett hard-diszkont üzletlánc. A cég Európa-szerte mintegy 3 ezer, Magyarországon 206 üzletet működtet.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind