Média

Változás az Adamsky Budapest menedzsmentjében

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 08. 30. 16:00

Üzletfejlesztési igazgatóval bővül az ismert médiaügynökség csapata.
Korábban a témában:

Az év eleje óta tartó piaci újrapozicionálásának részeként, új stratégiai és üzletfejlesztési igazgatót (strategy & business developement directort) igazolt az Adamsky Budapest az ügyféloldalról érkező Metykó Tibor személyében. Metykó egyaránt járatos a B2B (business-to-business, azaz vállalatok közötti) és a B2C (business-to-consumer, azaz fogyasztók megszólítására) irányuló kommunikációban.

Már hosszú ideje kerestünk egy tapasztalt és megbízható üzletfejlesztési igazgatót, akit végül Metykó Tibor személyében találtunk meg

– mondta Vaszary Ádám, az ügynökség ügyvezetője.

Metykó Tibor
Metykó Tibor

Metykó pályafutását kommunikációs stratégiáért felelős marketing specialistaként az E.ON-nál kezdte a pályafutását 2006-ban, majd 2010-től a marketingkommunikáció mellett, értékesítési fókuszú senior segment managerként dolgozott a cégnél. 2012-ben ugyanebben a pozícióban folytatta a UPC-nél. 2013-tól a Vodafone vállalati és M2M szegmens marketing csapatának a vezetője, 2015-től pedig a Samsung Electronics teljes B2B stratégiájának a kialakításáért felelt (marketing, channel, kommunikáció, sales).

A közvetlen üzletszerzés mellett, Metykó Tibor feladata lesz a stratégiai irányok kijelölése is a jövőben, amelyhez mind a B2B és B2C szegmensekben szerzett tapasztalatait kamatoztatni tudja.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

BUDAPEST, HUNGARY - JULY 24: Katinka Hosszu reacts during the Women's 200IM final on day eleven of the FINA World Championships at the Duna Arena on July 24, 2017 in Budapest, Hungary. (Photo by Ian MacNicol/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.