Média

Ismét bevásárolt a The New York Times

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 08. 15. 11:59

A világhírű amerikai lap kiadója felvásárolta a Fake Love marketingügynökséget, hogy ezzel is tovább erősítsenek a tartalommarketing típusú szolgáltatások terén. Ez már a második marketingügynökség, amelyet az elmúlt hat hónapban megvett a The New York Times.
Korábban a témában:

A világhírű amerikai lap, a The New York Times kiadója bejelentette, hogy felvásárolta a Fake Love marketingügynökséget,  hogy ezzel is tovább erősítsenek a tartalommarketing típusú szolgáltatások terén.

A The New York Times Co. közlése értelmében értelmében az akvizíció célja, hogy bővítsék marketingesek számára kínált kreatív szolgáltatásaikat. A Fake Love és annak 10 főállása munkavállalója a New York Times T Brand Studio nevű divíziójába tagozódik be, amely már most is olyan ügyfelek számára végez tartalommarketing típusú szolgáltatásokat mint a Ford, a GE, az Emirates, a Mini.

A felek a vételárat, illetve a tranzakció további részleteit nem hozták nyilvánosságra.

A tartalommarketing az új hívószó a médiaiparban

A Times – csakúgy mint más médiavállalatok, például a Conde Nast és a The Wall Street Journal – is egyre nagyobb jelentőséget tulajdonít a márkázott tartalmak témakörének és sokat fordít a különböző kreatív, print és digitális szolgáltatások fejlesztésére. A növekedést jól mutatja, hogy a T Brand Studio immáron 110 főt foglalkoztat New Yorkban és Londonban, ami meglehetően nagy ugrás a 2014-es 30 főhöz képest.  A T Brand Studio emellett még az idén ázsiai terjeszkedésre is készül.

Sebastian Tomich, a The Times hirdetési és innovációs területének elnökhelyettese azt mondta, hogy azért is tartják izgalmasnak a Fake Love felvásárlását, mert ezzel virtuális valóság (VR) és kiterjesztett valóság (AR) képességekre is szert tesznek. Ez azért fontos, mert néhány kiadó szerint ilyen szolgáltatásokkal is ki lehet tűnni a márkázott tartalmak terén.

A mostani ügylet egyébként már a második marketingügynökségi felvásárlás fél éven belül, amit a The Times végrehajtott, hiszen idén márciusban bekebelezték a HelloSociety nevű közösségi médiára szakosodott marketingügynökséget is.

A mostanában egyre felkapottabb tartalommarketing témaköréről többször is írtunk már, többek között itt, meg itt és itt talál róla részletesebb cikket.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Visitors walk past a 5G logo during the Mobile World Congress on the third day of the MWC in Barcelona, on March 1, 2017. 
Phone makers will seek to seduce new buyers with artificial intelligence functions and other innovations at the world's biggest mobile fair starting today in Spain. / AFP PHOTO / Josep Lago
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.