Média

Budapestre jön a Huffington Post tartalomigazgatója

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 08. 11. 12:27

Joe Van Brussel is ott lesz az októberi BrandFestival rendezvényen.
A Huffington Post tartalomigazgatója
Joe Van Brussel, a Huffington Post tartalomigazgatója

Budapesten tart előadást Joe Van Brussel, a Huffington Post tartalomigazgatója, Tim Wragg, a Millward Brown Európai igazgatója, Daniele Guidi, a WeWood alapítója, a nemzetközi reklámfesztiválokon díjak özönét besöprő AKQA Berlin sztárkreatívja, és Stephanie Fenney, a világhírű digitális reklámügynökség, a 72andSunny Amsterdam stratégiai igazgatója az október 27-én és 28-án a Budapest Music Centerben megrendezendő BrandFestival nevű szakmai rendezvényen, ahol több mint 100 meghívott előadó elemzi a jövőt.

A rendezvény célja, hogy bemutassa a „Márkaélmény” irányait, elemezze a legfőbb szakmai trendeket, mivel az élmény olyan megkülönböztető erejű gazdasági előnnyé vált, amiért a fogyasztók hajlandóak akár többet is fizetni, és ami egyre fontosabb szerephez jut a vásárlói döntésekben. A Columbia Business School 2016-os kutatása szerint a vásárlók 81 százaléka hajlandó többet fizetni a kiemelkedő fogyasztói élményért.

Az idei BrandFestival végigkíséri a vásárló útját és gondolatait az otthoni fotelétől a vásárlás terén át ismét vissza az otthonába, hatékony és meghökkentő példákat bemutatva a hazai és a külföldi szakmai életből.

„A program megalkotásakor – kifejezetten a jövőre és a perspektivikus gondolkodásra fókuszálva – egy eddiginél szélesebb megkérdezésre helyeztük a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressünk válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A demokratikus konferencia-modell keretében az idei tematika kialakítása a hazai konferencia-piacon egyedülálló módon, az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal több mint harminc szaktekintélyének bevonásával történt” – nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.

A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat. Az elmúlt évek rendezvényein a majd 400 márkáról szóló, 643 előadást, közel 6500 résztvevő követte.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.