Média

Új vezetők az IAB-nál

IAB Hungary
IAB Hungary
Új vezetők veszik át az AdEx, a Kutatási, a Mobil, a Natív, az Oktatási, a Policy, a Programmatic és a Viewability munkacsoportok irányítását az IAB Hungary reklámszakmai szervezetnél.

Az IAB (Internet Advertising Bureau) internetes reklámszakmai szervezet magyarországi társszervezetének blogja alapján az összesen tíz meghirdetett munkacsoport közül nyolc kinevezés született meg, két további pályáztatás még folyamatban van:

AdEx – Novák Péter, Hasznaltauto.hu – Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
Kutatás – Nagy István, Origo Zrt.
Mobil – Földi Kata, CEMP
Natív – Pusztay András, CEMP
Oktatás – Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
Policy – Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
Programmatic – Vándor Attila, Hoppex
Viewability – Bódi Tamás, CM Sales
Lost and Found (adblock) (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
Sztenderdizálás (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)

Az IAB korábban Óhidi Zsuzsannát, a Marquard Media Magyarország ügyvezetőjét a Médiaszekció vezetőjének kérte fel.

Az IAB Hungary 2016. elején megválasztott új vezetése (Barnóth Zoltán elnök, Kardos Gábor és Ziegler Gábor alelnökök) bemutatkozó programjában célul tűzte ki a tagok képviselőinek aktív bevonását a szervezet életébe és szakmai munkájába. A program fontos eleme, hogy az IAB elnöksége a munkacsoportok vezetőivel és tagjaival a szakmai szervezeti feladatokat és a felelősséget hatékonyan ossza meg. Ezen elképzelés mentén májusban az elnökség mind a már működő, mind az újonnan létrehozandó munkacsoportok vezetésére pályázatot írt ki.

A megújulás alapgondolata, hogy a szervezet szakmai tevékenységének gerincét adó munkacsoportok az IAB Hungary tagságának folyamatos tájékoztatásával a kiszámíthatóság és a transzparencia jegyében végezzék munkájukat. Ehhez alapos előkészületekre és a lehető legtöbb szakember tényleges aktivizálására van szükség a munkacsoportok szintjén.

A leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, a digitális reklám magyarországi szakmai szervezeteként fontosnak tartjuk, hogy tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzunk a szakmai szereplők érdekében. A digitális marketing számos területét erre dedikált, megfelelő szakértőkből összeálló munkacsoportok tudják korrekt módon lefedni. Az új vezetők személye és előre lefektetett programja garancia a felelős munkára és eredményekre

– nyilatkozta Barnóth Zoltán, az IAB Hungary elnöke.

A munkacsoportok vezetőit az IAB Elnöksége a szervezet tagsága körében meghirdetett pályázat alapján nevezte ki. Az írásos pályázatban részletezni kellett a szakmai tapasztalatokat és a munkacsoport teljes, a három éves elnökségi ciklus időszakára vonatkozó programját. A nyertes pályázót minden csoport élére az elnökség választotta ki, ezáltal jóváhagyva a pályázatban megjelölt munkacsoport programját is. A cselekvési terveket naptári évekre bontva fogadja el az Elnökség, a munkacsoportoknak minden évre rendelkezniük kell aktuális és elfogadott programmal, amely az IAB tagsága számára is nyilvánosan elérhető. Az eddig elindított munkacsoportok munkájában a vezetőkön kívül számos meghívott szakember vesz részt, hogy ezzel erős szakmai hátországot teremtsenek az egész szervezetnek. A munkacsoportok tagságára a kiválasztott vezetők tesznek javaslatot.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik