Július 11-én, hétfőn este 9-kor indul Andy Vajna, illetve a TV2 Média Csoport új televíziója, a Mozi+, amely az eddigi hírek alapján az egész család számára biztosít majd szórakozást, tévépremiereket és közönségkedvenc filmeket. Elsőként például Brad Pitt főszereplésével a Z világháborút vetítik majd, majd ezt követően is több televíziós premier várja a nézőket, jön a Star Trek – Sötétségben, a G.I. Joe: Megtorlás és a Phillips kapitány, valamint olyan családi filmek és vígjátékok mint a Ted, vagy éppen a Spongyabob – Ki a vízből!, de képernyőre kerül a Nagyfiúk 2 is.
E csatorna jövő heti indulását megelőzően jelentkezett most az RTL Magyarország a régóta létező saját filmcsatornáját, a Film+-ot népszerűsítő új reklámszpotokkal.
Fura fiú csinál promót a Film+ kínálatának
Ezekben a szpotokban egy kissé zakkantnak tűnő fiatalember unorthodox módon találkozik a dinókiskutyával, a porszívóval és egy fűnyíróval, de olyan változat is készült, amelyben a különös szereplő éppen kung-fuzik, persze ezt sem a megszokott módon. Hogy ezek a szpotok is olyan sokak emlékezetébe égnek-e be mint az RTL Klub legendás csirkés reklámjai, azt most persze még nem tudhatjuk, de ha az RTL-es reklámfilmek sikere azon múlik, hogy a főszereplő mennyire zakkant, akkor az RTL jó irányba mozdult el, mert talán most még a csirkés srácnál is sikerült magasabbra tolni a bekattantsági faktort.
Dinókutya
A porszívó
Kung-fu
A fűnyírós szpot különösen mellbevágó, bár kissé csodálkozunk, hogy nem üti agyon az áram a medencében a főszereplőt.
A régi csirkés fiú sokak emlékezetében él még:
Ez pedig a TV2 új mozicsatornájának (Mozi+) reklámszpotja, hátha nem találkozott még vele: