Média

Magyar siker Cannes-ban

Cannes Lions
Cannes Lions
Magyar ötletből született kampány nyert Bronz Oroszlánt a nemzetközi reklámszakma Oscar-díjátadójának számító Cannes Lions fesztiválon.

Most érkezett a hír, hogy Bronz Oroszlánnal díjazták a Samsung #SeeColors kampányát Digital Craft kategóriában a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon. Az elismerést a legjobban kivitelezett digitális megoldásokat díjazó „Digital Craft – Innovative use of technology” kategóriában ítélte meg a cég magyarországi leányvállalatának kampányának.

A hír egyik érdekessége, hogy bár a Samsung minden évben fontos szereplője a kreatív szakma legrangosabb megmérettetéseinek, arra azonban mostanáig még nem volt példa, hogy a világcég Magyarországon született és kivitelezett ötletet nevezzen Cannes-ban.

Ráadásul a pályaműben bemutatott technológia világméretű problémára nyújt megoldást, ugyanis segítségével színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, ismerhetik meg a valódi színeket. A Samsung a magyar Colorlite céggel közreműködve fejlesztette ki a #SeeColors androidos mobil- és Tizen-alapú Smart TV-s alkalmazáspárt, amelyeknek köszönhetően a színtévesztők – életükben először – a színlátókéhoz hasonló, gazdag színvilággal élvezhetik a televízió képernyőjén megjelenő tartalmakat.

A Bronz Oroszlánt kapott pályázati videó:

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik