Média

Az Ogilvy a Millward Brownnal szerződött

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 06. 14. 10:30

A WPP csoporthoz tartozó Millward Brown, a márka- és kommunikáció kutatásra specializálódott piackutató cég és az Ogilvy PR kommunikációs ügynökség együttműködésre lép.

Az 58 országban, 87 irodával működő márka és kommunikációkutatás-specialista Millward Brown, valamint a Geometry Global égisze alatt az elmúlt hónapokban elindult Ogilvy PR mostantól szorosabban is együtt fog működni. A kommunikációs ügynökség nem csak a hazai és nemzetközi piac egyik legismertebb kutatási vállalatának kommunikációs és PR tevékenységét látja majd el, hanem a két cég egyesítve a WPP csoporton belüli szinergiákat, közös termékfejlesztésekben és szervezet szintű együttműködésekben is gondolkodik. Az együttműködés célja, hogy a két vállalat műhelyeiben olyan stratégiai anyagok készüljenek, amelyek a kérdésfelvetéstől, a kutatásokon és elemzéseket át egészen a végső kommunikációs megvalósításig nyújtanak pragmatikus megoldásokat az ügyfelek számára.

Sok kis PR-ügynökség dolgozik a hazai piacon, de a legtöbbjük nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy számok és kutatások alapján dolgozzon az ügyfeleinek. Ez pedig nagyon sok esetben olyan, mintha komoly betegség esetén laborvizsgálat nélkül szeretne egy orvos diagnózist mondani. Mi maximálisan hiszünk a kutatás fontosságában, a számokon és adatokon alapuló gondolkodás erejében

– nyilatkozta Mezei Márk, az Ogilvy PR vezetője.

A márkára úgy is tekinthetünk, mint a fogyasztóval kötött szövetségre, amely a két fél számára egyformán fontos értékeken nyugszik. Ahhoz, hogy a márka és fogyasztó közötti szövetség ne üresedjen ki a mai turbulens környezetben sem, folyamatos munkára, építkezésre van szükség. Mi abban hiszünk, hogy ennek az építkezésnek a kutatás egy nagyon fontos eleme, amely úgy a tervezés, mint a megvalósítás fázisaiban segíti a márkatulajdonost a helyes irány meghatározásában és az egyensúly megőrzésében. Egyszerre térkép és iránytű

– tette hozzá Virágh Miklós, a Millward Brown magyarországi ügyfélkapcsolati tevékenységéért felelős vezetője

A WPP csoporthoz tartozó, a világ legnagyobb aktivációs hálózataként számon tartott Geometry Global 2013-ban jött létre több összeolvadás után. A magyarországi holding része az Ogilvy & Mather reklámügynökség, az Ogilvy PR és a Redworks produkciós ház.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.