Média

Megújult a glossy magazin

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 06. 08. 14:57

A júniusi lapszámmal teljesen megújult az idén 18. születésnapját ünneplő Joy magazin.  Szlogent is váltanak, változik a lap külseje és a tartalmat is újragondolták. Mutatjuk a megváltozott borítót.
Korábban a témában:

A kiadó célja a megújulással, hogy növelje a magazin népszerűségét olvasói körében, hosszú távon stabilizálja pozícióját és a kibővített tartalommal új lendületet adjon a lapnak, illetve határozottabban megkülönböztesse azt a konkurens médiatermékektől. A változás a dizájnt és a tartalmi elemeket egyaránt érinti: a glossy lap új címlappal, új szlogennel, megváltozott rovatszerkezettel, a modern nőket leginkább érdeklő új témákkal, letisztultabb dizájnnal jelentkezik.  Az új szlogen ez lett: “Joy – A világ, ahogy Te szereted.”

Ilyen lett a megújult joy magazin
Ilyen lett a megújult joy magazin borítója

Az elmúlt 18 évben mindig arra törekedtünk, hogy a Joy az adott időszak tartalomfogyasztásai trendjeihez igazodva feleljen meg a célcsoport elvárásainak. A korábbi újítások elsősorban a magazin külső megjelenését érintették (például „pocketsize” méretre váltás), az elmúlt három-négy évben bekövetkező hatalmas tartalomfogyasztási változások viszont egy sokkal határozottabb és komplexebb átalakulást igényeltek, olyat, amely a magazin minden részét érinti. Az új platformok térhódítása erősen befolyásolja a magazinolvasást, ezért a tartalom kiemelkedő színvonala, relevanciája és egyedisége, a csak a magazinok által nyújtott minőségi ,énidő-élmény’ maximalizálása minden eddiginél fontosabb szerkesztési szempontok

– mondta Óhidi Zsuzsanna, a lapot kiadó Marquard Media ügyvezetője.

A kiadó a megújulást nagyszabású kommunikációs kampánnyal támogatja, amelynek elemei tévében, kültéri reklámhordozókon és print felületeken, valamint digitális, közösségi média és event marketing megoldásokban valósulnak meg.

A kiadó kutatási partnere a TNS-Hoffmann, kreatív és stratégiai ügynöksége pedig a Hinora Marketing Group volt. A megújult lapot és a hozzá kapcsolódó szlogent egy rendhagyó eszközzel is népszerűsíti a márka: a Kállay Saunders Band kifejezetten a magazin számára írt egy dalt, amely a kommunikációs kampány televíziós és digitális részében is fontos szerepet kap.

Balogh Edina, a lap főszerkesztője a tartalmi megújulásról azt nyilatkozta, hogy eljött az idő, hogy tartalmilag az eddiginél komolyabb témákat is elővegyenek, ezért a magazin hasábjain ezentúl részletesebben és többet foglalkoznak önismerettel, párkapcsolattal, karriertanácsokkal és a hétköznapok pszichológiájával. “Ezt tükrözi az új layout is, amellyel a magazin áttekinthetőbbé, jobban tagoltabbá és egyszerűbbé vált. Az új rovatstruktúra elősegíti a könnyebb navigációt, a koherens színhasználat pedig hangsúlyosabbá teszi a szöveges anyagokat, egységesíti a lap egészét. Új mottónknak megfelelően ez az új világ valóban olyan lett, amilyennek az olvasók szerették volna” – mondta a főszerkesztő.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

German Chancellor and CDU party leader Angela Merkel (C) addresses supporters after exit poll results were broadcasted on public television at an election night event at the party's headquarters in Berlin during the general election on September 24, 2017.
Germany voted in a general election expected to hand Chancellor Angela Merkel a fourth term, while the hard-right Alternative for Germany (AfD) party is predicted to win its first seats in the national parliament. / AFP PHOTO / Odd ANDERSEN
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.