Média

Új elnökség a Magyar Marketing Szövetség élén

24.hu
24.hu

2016. 06. 06. 09:22

A tisztújító közgyűlésen megválasztott tíz fős elnökség tagjai közül heten töltöttek be a korábbi ciklusban is funkciót, míg hárman teljesen újak.

A tisztújító közgyűlésén négy évre választott új elnökségi tagokat az MMSZ. A Szövetség elnökének, Hinora Ferencnek a mandátuma 2017-ben jár le, akkor kerül sor elnökválasztásra. A korábbi elnökségi tagok közül ismételten megerősítették Bonyhádi Gábor független digitális projekt menedzsert, dr. Papp-Váry Árpádot, a Budapesti Metropolitan Egyetem rektorhelyettesét, dr. Piskóti Istvánt, a Miskolci Egyetem Marketing Intézet intézetigazgatóját, dr. Totth Gedeont, a BGE Kereskedelem és Marketing Intézetének vezetőjét, Sütő Ágnest, a Magyar Bankszövetség Kommunikáció és Külső Kapcsolatok vezetőjét, Tonk Emil Üzleti Akadémia Igazgatót és Varga Istvánt, a Manta Marketing Kft. tulajdonosát. Az új tagok Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetője, Knapcsek Katalin, a KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség tulajdonosa és a K&K üzleti magazin kiadója, valamint Lévai Richárd közösségi marketing specialista.

„Nagyon örülök, hogy a választás eredményeként az elnökségünkben egyenlő súllyal képviselteti magát a megbízói oldal, a szolgáltató cégek és az oktatói szektor” – emelte ki Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke a tisztújítás után.

A Magyar Marketing Szövetség közölte azt is, hogy 2015-ben kiemelkedően eredményes évet zárt, árbevételét 31 százalékkal tudta növelni, míg eredményét közel 60 százalékkal az előző évhez képest. Ez a növekedés a taglétszám intenzív bővülésének és az újonnan elindított szakmai programoknak a következménye. A szervezet vállalati tagjainak száma 15 százalékkal nőtt 2014-hez képest és az egyéni tagok száma is emelkedett 2015-ben. A Szövetség által szervezett Országos Marketing Konferencián pedig mintegy 400 marketing szakember vett részt.

„Fontosnak tartom, hogy a Magyar Marketing Szövetség teret biztosítson és háttértámogatást nyújtson egy aktív, együtt gondolkodó marketing közösség újjáéledéséhez” – hangsúlyozta Hinora Ferenc. Az elnök hozzátette: első számú prioritásának továbbra is azt tekinti, hogy az MMSZ a tagsága és a programjai révén tovább erősödjön, és a több évtizedes történelméhez, valamint a tagvállalatai súlyához méltóan tudja képviselni a szakmai érdekeket.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

US President Donald Trump (C) makes his way to board Air Force One in Riyadh as he head with the First Lady to Israel on May 22, 2017. / AFP PHOTO / MANDEL NGAN
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.