Média

Új elnökség a Magyar Marketing Szövetség élén

A tisztújító közgyűlésen megválasztott tíz fős elnökség tagjai közül heten töltöttek be a korábbi ciklusban is funkciót, míg hárman teljesen újak.

A tisztújító közgyűlésén négy évre választott új elnökségi tagokat az MMSZ. A Szövetség elnökének, Hinora Ferencnek a mandátuma 2017-ben jár le, akkor kerül sor elnökválasztásra. A korábbi elnökségi tagok közül ismételten megerősítették Bonyhádi Gábor független digitális projekt menedzsert, dr. Papp-Váry Árpádot, a Budapesti Metropolitan Egyetem rektorhelyettesét, dr. Piskóti Istvánt, a Miskolci Egyetem Marketing Intézet intézetigazgatóját, dr. Totth Gedeont, a BGE Kereskedelem és Marketing Intézetének vezetőjét, Sütő Ágnest, a Magyar Bankszövetség Kommunikáció és Külső Kapcsolatok vezetőjét, Tonk Emil Üzleti Akadémia Igazgatót és Varga Istvánt, a Manta Marketing Kft. tulajdonosát. Az új tagok Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetője, Knapcsek Katalin, a KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség tulajdonosa és a K&K üzleti magazin kiadója, valamint Lévai Richárd közösségi marketing specialista.

„Nagyon örülök, hogy a választás eredményeként az elnökségünkben egyenlő súllyal képviselteti magát a megbízói oldal, a szolgáltató cégek és az oktatói szektor” – emelte ki Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke a tisztújítás után.

A Magyar Marketing Szövetség közölte azt is, hogy 2015-ben kiemelkedően eredményes évet zárt, árbevételét 31 százalékkal tudta növelni, míg eredményét közel 60 százalékkal az előző évhez képest. Ez a növekedés a taglétszám intenzív bővülésének és az újonnan elindított szakmai programoknak a következménye. A szervezet vállalati tagjainak száma 15 százalékkal nőtt 2014-hez képest és az egyéni tagok száma is emelkedett 2015-ben. A Szövetség által szervezett Országos Marketing Konferencián pedig mintegy 400 marketing szakember vett részt.

„Fontosnak tartom, hogy a Magyar Marketing Szövetség teret biztosítson és háttértámogatást nyújtson egy aktív, együtt gondolkodó marketing közösség újjáéledéséhez” – hangsúlyozta Hinora Ferenc. Az elnök hozzátette: első számú prioritásának továbbra is azt tekinti, hogy az MMSZ a tagsága és a programjai révén tovább erősödjön, és a több évtizedes történelméhez, valamint a tagvállalatai súlyához méltóan tudja képviselni a szakmai érdekeket.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik