Média

Egyesíti erőit a Ringier Axel Springer és a Media Impact

24.hu
24.hu

2016. 05. 26. 11:49

A Ringier Axel Springer Szlovákia és az Azet.sk új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt egyesítették reklámértékesítési osztályaikat miután a két cég bejelentette, hogy megállapodást írnak alá fúziójukról 2016 júniusában.
Korábban a témában:

A két értékesítési osztály összevont tevékenységét egy új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt végzi majd. A személyre szabott hirdetési megoldásokat – például natív hirdetéseket és a webes videóreklámokat magukba foglaló innovatív hirdetési termékeket – kínáló új szervezet központja Pozsonyban lesz. A portfólió erős nyomtatott és online márkákból áll – köztük 11 nyomtatott és több mint 50 digitális médiatermékkel –, amelyek a felhasználók döntő többségét elérik Szlovákiában. Michal Žatkuliak – aki az újonnan létrejött értékesítési igazgatói pozíciót tölti be – fogja vezetni a Media Impact Slovensko értékesítési területét, míg a nyomtatott termékekért felelős értékesítési igazgató továbbra is Roman Fülöp marad.

Milan Dubec, a Ringier Axel Springer Szlovákia vezérigazgatója szerint “a Media Impact Slovensko elindításával a regionális Media Impact hálózat részévé válunk, és ezt a versenyelőnyt arra használjuk fel, hogy ügyfeleinknek a lehető legmodernebb hirdetési szolgáltatásokat nyújtsuk. Manapság a digitális világ minden platformon kapcsolódik a kreativitáshoz, a tartalmakhoz, a natív, programozott hirdetésekhez és a webes videó-hirdetésekhez. Michal Žatkuliak – aki már régóta felel igazgatóként az online értékesítési tevékenységért, és aki az egyik vezető szakértője a digitális hirdetésnek a régióban – fogja vezetni az integrált reklámértékesítési osztályt a Media Impact Slovensko márkanév alatt.”

A Media Impact Slovensko egy még 2013 augusztusában a Media Impact Polska beindításával bevezetett koncepciót követ, amelynek második állomása a Media Impact Srbija elindulása volt 2015-ben. A hálózat új tagjaként a Media Impact Slovensko hozzáférhet a legmodernebb technológiára épülő digitális kiadói és hirdetési megoldásokat is lefedő nemzetközi szakértelemhez csakúgy mint az erős online és nyomtatott márkák széles skálájához.

Ralph Werner, a hirdetés-értékesítés fejlesztéséért felelős csoportszintű igazgató szerint: “a Media Impact Slovensko a harmadik integrált reklámértékesítési szervezet, amelyet e márkanév alatt indítunk be. Nagy lépés ez számunkra a több csatornát átfogó hirdetési megoldások olyan ügyfeleinknek való nyújtásában, akiknek több közép-kelet európai országban is vannak tevékenységeik.”

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

MALAGA, SPAIN - MAY 21: Head Coach, Zinedine Zidane of Real Madrid celebrates their championship with his players after the La Liga final match between Malaga and Real Madrid at La Rosaleda Stadium on May 21, 2017 in Malaga, Spain. Burak Akbulut / Anadolu Agency
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.