Média

Egyesíti erőit a Ringier Axel Springer és a Media Impact

A Ringier Axel Springer Szlovákia és az Azet.sk új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt egyesítették reklámértékesítési osztályaikat miután a két cég bejelentette, hogy megállapodást írnak alá fúziójukról 2016 júniusában.

A két értékesítési osztály összevont tevékenységét egy új márkanév, a Media Impact Slovensko alatt végzi majd. A személyre szabott hirdetési megoldásokat – például natív hirdetéseket és a webes videóreklámokat magukba foglaló innovatív hirdetési termékeket – kínáló új szervezet központja Pozsonyban lesz. A portfólió erős nyomtatott és online márkákból áll – köztük 11 nyomtatott és több mint 50 digitális médiatermékkel –, amelyek a felhasználók döntő többségét elérik Szlovákiában. Michal Žatkuliak – aki az újonnan létrejött értékesítési igazgatói pozíciót tölti be – fogja vezetni a Media Impact Slovensko értékesítési területét, míg a nyomtatott termékekért felelős értékesítési igazgató továbbra is Roman Fülöp marad.

Milan Dubec, a Ringier Axel Springer Szlovákia vezérigazgatója szerint “a Media Impact Slovensko elindításával a regionális Media Impact hálózat részévé válunk, és ezt a versenyelőnyt arra használjuk fel, hogy ügyfeleinknek a lehető legmodernebb hirdetési szolgáltatásokat nyújtsuk. Manapság a digitális világ minden platformon kapcsolódik a kreativitáshoz, a tartalmakhoz, a natív, programozott hirdetésekhez és a webes videó-hirdetésekhez. Michal Žatkuliak – aki már régóta felel igazgatóként az online értékesítési tevékenységért, és aki az egyik vezető szakértője a digitális hirdetésnek a régióban – fogja vezetni az integrált reklámértékesítési osztályt a Media Impact Slovensko márkanév alatt.”

A Media Impact Slovensko egy még 2013 augusztusában a Media Impact Polska beindításával bevezetett koncepciót követ, amelynek második állomása a Media Impact Srbija elindulása volt 2015-ben. A hálózat új tagjaként a Media Impact Slovensko hozzáférhet a legmodernebb technológiára épülő digitális kiadói és hirdetési megoldásokat is lefedő nemzetközi szakértelemhez csakúgy mint az erős online és nyomtatott márkák széles skálájához.

Ralph Werner, a hirdetés-értékesítés fejlesztéséért felelős csoportszintű igazgató szerint: “a Media Impact Slovensko a harmadik integrált reklámértékesítési szervezet, amelyet e márkanév alatt indítunk be. Nagy lépés ez számunkra a több csatornát átfogó hirdetési megoldások olyan ügyfeleinknek való nyújtásában, akiknek több közép-kelet európai országban is vannak tevékenységeik.”

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik