Média

Szívdobbantó sportkampányba kezdett a Telekom

Virtuális szívdobbanásokat gyűjt be a távközlési óriás az új, egész nyarat átívelő sportkampánya keretében, hogy így csökkentse a sportolók és az értük rajongók közti távolságot.

A Telekom a nagy nyári nemzetközi sportversenyekre készülődve, a magyar sport jelenlegi legjobbjait – a kézilabda Bajnokok Ligája döntő csatáira készülő kézilabdásokat, a nagy európai meccsekre készülő Ferencváros válogatott focistáit, vagy a riói versenyekre edző, egyébként a cég által támogatott Magyar Olimpia Csapat tagjait – segítve különleges alkalmazást alakított ki.

A „Szurkolói szív” megoldás segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak az egyekvagyunk.hu oldalon keresztül, ahol virtuális szívdobbanást lehet küldeni a versenyzők és a csapatok felé, illetve ugyanitt üzenetet is lehet küldeni számukra. Aki pedig képpel szeretne a sportolók felé kifejezni szurkolását, az #egyekvagyunk használatával küldhet bárhonnan, bármikor szívdobbanást.

A kampány alatt a sportolóknak kiosztott, szív alakú speciális kitűző rezeg és világít, amikor szívdobbanás érkezik rá, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján.

Íme videón, hogyan működik a Szurkolói szív.

A Telekom sportkampányához kapcsolódóan speciális reklámfilmet is készíttetett, méghozzá a DDB Budapest segítségével. Mutatjuk azt is, bár van egy olyan sanda gyanúnk, hogy a nyár folyamán sokszor fogjuk még látni.

A kampány egyébként tévében, külterületen (out of home), online, instore és social media felületeken is látható lesz, a médiavásárlást a MEC médiaügynökségre bízták. Lesznek a sportkampány keretében rendezvények is, ehhez az Offline nevű rendezvényügynökséggel szerződtek le. A kampány PR-ügyeit az Uniomediára bízták.

Stáblista

Megbízó: Magyar Telekom
Lakossági marketingigazgató: Mohamed Elsayad
Lakossági kommunikációs osztályvezető: Juhász Péter Tibor
Marketingkommunikációs szakértő: Ábrahám Zsuzsanna

Reklámügynökség: DDB Budapest

Kreatívigazgató: Andrew Kontra

Art director: Carlos Ramas

Szövegíró: Vizi Balázs

Account: Balogh Timi, Urbán Ágnes, Palla Orsolya

Produkciós vezető: Kemenyiczki Alexandra

Produkciós cég: Moviebar Productions

Producer: Trepper Viktória és Turán Eszter

Rendező: Nadia Marquard Otzen

Operatőr: Erdély Mátyás

Gyártásvezető: Kukucska Zsolt

Utómunka: Focus Fox Stúdió

Vágó: Jancsó Dávid

Colorist: Vándor Ádám

VFX: Focus Fox Stúdió

Zene: Fodor Máriusz

Médiaügynökség: MEC

PR ügynökség: Uniomedia

Rendezvényügynökség: Offline

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik