20th Century Fox
Média

Szorosabb együttműködés lesz a Samsung és 20th Century Fox között

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 05. 20. 14:15

A Samsung a napokban ismertette a 20th Century Fox (Fox) stúdióval közös, legújabb elképzeléseit. Céljuk, hogy még több vizuális élményt nyújthassanak a nézőknek, illetve hogy közösen járuljanak hozzá a televíziós ipar fejlődéséhez.
Korábban a témában:

Az elképzeléseket egy videóban tették közzé. Ebben kiemelt szerep jut a dél-koreai technológiai vállalat és a napokban egyébként a svéd Ericsson médiarészlegével is összefogó filmstúdió nagy múltra visszatekintő kapcsolatának, valamint kiemelik benne a tévé fontosságát az egyre bővülő tartalmi ökoszisztémában. A filmben a Samsung és a Fox vezetői is megszólalnak, bemutatva közös jövőképüket.

A Fox és a Samsung sok éven át működött együtt az új technológiák kidolgozásában. Együttműködésünk az évek során a kölcsönös tiszteleten alapult, a közös munkát most teljesen új szintre emeljük

– mondta Danny Kaye, a Twentieth Century Fox Home Entertainment kutatási és technológiai globális stratégiákért felelős vezető alelnöke.

A Samsung és a Fox közötti partneri kapcsolat 2013-ra nyúlik vissza, amikor a Samsung a Fox támogatásával tagja lett a Secure Content Storage Association (SCSA) szervezetnek. Ez szórakoztatóipari és tárolástechnikai vállalatok konzorciuma, amelynek célja, hogy új módszereket nyújtson a felhasználóknak a sokféle eszközre kiterjedő, kiváló minőségű digitális programozáshoz. A Samsung azóta elindított egy UHD minőségű letöltési szolgáltatást a Fox tartalmaival, valamint egy nagy dinamikatartományú (HDR) tartalmakat nyújtó, kibővített megoldást, amely az egész világon elérhető a felhasználók számára.

Célunk a lehető legjobb felhasználói élmény biztosítása, miközben a filmgyártó érdekeit is szem előtt tartjuk. A partneri kapcsolat folytatásával az iparág, a piac és egyben a felhasználók igényeire kínálunk választ

– ezt Won Jin Lee, a Samsung Electronics vizuális kijelzők szolgáltatási üzleti csapatának ügyvezető alelnöke tette hozzá.

2014-ben a Samsung kiadta első saját „videocsomagját”, amely a filmstúdió öt filmjét tartalmazta. Ugyanabban az évben a Samsung és a Fox létrehozta a Fox Innovation Lab csoportot, első projektként az elérhető tartalmakat integrálva a Samsung UHD TV-készülékeihez.

Közös célunk, hogy a legjobb otthoni felhasználói élményt nyújtsunk. Lehetőségeink kihasználásával folyamatosan egyre magasabbra tudtuk tenni a mércét saját magunk, sőt az iparág számára is

– folytatta Won Jin Lee.

2015-ben a Samsung és a Fox több más piacvezető szereplővel együtt közösen jelentette be az UHD Alliance létrejöttét. A vállalatszövetség videotechnológiák fejlesztését támogató szabványok kialakításával alakítja a videós szórakoztatás jövőjét. Az Alliance 2016-ban és azután is elkötelezetten folytatja tevékenységét.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.