Média

Megkezdődött a Red Lemon Media megújulása

Több jelentős világmárkával is szerződést kötött a PR és kommunikációs ügynökség, amióta kibővült nemrégiben a tulajdonosi köre.

Idén januárban jelentették be, hogy egy hazai befektetői csoport – Hajagos Rita és Nagy Péter cége, a We are PR Kft. – részesedést vásárolt a Red Lemon Media cégben. Hajagos Rita, az egyik új tulajdonos akkor úgy nyilatkozott, hogy már rövid távon is komoly fejlesztéseket terveznek.  Mai közleményük alapján tényleg nem tétlenkedtek, máris több új ügyfélre is sikerült szert tenniük.

Március óta ez az ügynökség végzi például a Wallis Motor Pest Kft. általános PR kommunikációját, amely kiterjed arra a mintegy 3 milliárd forintos márkakereskedés beruházásra is, amellyel a cég Közép-Európa egyik legnagyobb és legmodernebb BMW és MINI márkakereskedését hozza létre Budapesten.

Több körös, meghívásos tenderen választotta ki a Red Lemont a zene és képalkotás, továbbá a játékok, valamint infokommunikációs termékek területén jelentős szerepet betöltő Sony vállalatcsoport. Az ügynökség 2016 áprilisától látja el a Sony Electronics B2C és B2B PR kommunikációs feladatait, valamint felel a PlayStation PR és social media tevékenységéért.

A Red Lemon Mediához olyan további partnerek csatlakoztak az elmúlt hetekben mint a Czeizel Endre genetikus nevét viselő, gyermekvállalással kapcsolatos vizsgálatokat és egyéb egészségügyi szolgáltatásokat – többek között genetikai tanácsadást és őssejt-megőrzést – nyújtó Czeizel Intézet és a magzati kromoszóma-rendellenességeket nagy biztonsággal kimutató PrenaTest.

Nagyon pozitív visszaigazolást jelent számunkra, hogy a hatékony munka, a folyamatos fejlesztés és a szolgáltatási palettánk innovatív átalakítása ilyen rövid idő alatt ilyen jelentős ügyfélkör-bővülést eredményezett. Büszkék vagyunk az új márkákra, amelyek képviselői megtiszteltek minket bizalmukkal és reméljük, hogy kiugróan sikeres, integrált projektekkel támogathatjuk kommunikációjukat a hazai és regionális piacon

Hajagos Rita
Hajagos Rita, az egyik új tulajdonos

–  mondta Hajagos Rita, a Red Lemon managing partnere, aki korábban a Nike közép-európai központjában dolgozott és részt vett a világ vezető sportmárkájának több globális márkakommunikációs projektjében. Hajagos múltjából fakadóan a Red Lemon Media szívesen dolgozik együtt sport- és divatmárkákkal, ezért is vállalták el azt a márkabevezető kommunikációs kampányt is, amelyre a hazai piacon újdonságnak számító flip-flop papucsokat kínáló, brazil Havaianas márka kérte fel az ügynökséget. Ahogy szintén a Red Lemonhoz fordult a H&M, amely nemrégiben jelentette be, hogy a világ egyik legnagyobb H&M üzletét nyitja májusban, Budapesten. Az új áruház exkluzív megnyitó eseményének szervezésére a Red Lemon Mediát kérte fel a svéd ruházati márka.

Az ügynökség legújabb ügyfelei csatlakozásukkal többek között olyan cégek sorát bővítik az ügyfélportfólióban mint a Telenor, a TEVA, a Prologis, a Nike,  a VIVA, a Nickelodeon, a Class FM, a Finlandia, a Jack Daniel’s és a Red Bull.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik