Business Insider Polska
Média

A Business Insider Lengyelországban terjeszkedik

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 05. 11. 12:30

A Business Insider ma mutatja be harmadik európai kiadását, a Business Insider Polandet. Egyébként média rovatot is indítanak egy erre szakosodott újságíró segítségével.

www.businessinsider.com.pl címen elérhetővé váló portált a Ringier Axel Springer Media AG-hez tartozó Grupa Onet üzemelteti majd. A Grupa Onet és a Business Insider 2015 végén került üzleti kapcsolatba, miután az Axel Springer megvásárolta a Business Insider Inc. vállalatot.

A Business Insider Poland lengyelországi és nemzetközi üzleti és technológiai hírekről is beszámol majd – áll a Ringier Axel Springer közleményében.

Łukasz Grass, a híroldal főszerkesztője több mint 16 éve dolgozik újságíróként különböző tévécsatornáknál és rádióadóknál, többek között a TVN24-nél, a TOK FM-nél és a Discovery Channelnél. A lengyel kiadás szerkesztői különböző témák kapcsán együttműködnek a Business Insider Egyesült Államokban, Egyesült Királyságban, Németországban, Ausztráliában és Ázsiában található szerkesztőségeivel.

A BI Poland a hírekre, a piacot felforgató trendekre és az olyan döntéshozókra figyel oda fokozottan, akik merész üzleti döntésekkel reagálnak a változó környezetre. A feltörekvő iparágak és technológiák érdekelnek bennünket, illetve azok az újítók, akik új gondolataikat képesek átültetni a gyakorlatba. Szándékunk szerint széles olvasóközönséget fogunk megszólítani: a startup alapítóktól kezdve egészen a jelentősebb cégek vezetőiig, akik szeretnék jobban megérteni, hogy miként zajlik valójában az értékteremtés

– idézi a közlemény Łukasz Grasst.

Úgy gondoljuk, hogy hiányzik a lengyel piacról az a fajta digitális bennszülöttekre szabott, külön márkaként működő híroldal, amely az újgenerációs üzleti döntéshozókat célozza meg. A Business Insiderre világszerte úgy tekintenek, mint az a márka, amely sajátos megközelítésben képes tálalni innovatív és kreatív üzleti megoldásokat, amelyeket egyébként Lengyelországban is nagyra tartanak

– hangsúlyozta Jovan Protic, az Onet-RAS Polska Csoport ügyvezető igazgatója.

Az üzleti és technológiai területet érintő hírek mellett a Business Insider Poland a média és a reklámszakma gyorsan változó világára is odafigyel. Ezt a területet egyébként az ismert, médiára szakosodott újságíró, Patryk Pallus viszi. A Business Insider Polanden az Onet-RAS Polska Csoport videós szerkesztőségének videói is megtalálhatók.

Az, hogy a Business Insider immár Lengyelországban, ezen a fontos piacon is megjelenik, lényeges mérföldkő számunkra, hiszen olyan digitális médiavállalkozásként tekintünk magunkra, amely kiemelten fontosnak tartja az újságírói minőséget. A Business Insider Poland erős tartalmával tovább kívánjuk bővíteni az olvasóinknak nyújtott szolgáltatások körét. Örömmel tekintek a Business Insiderrel és a márkához kapcsolódó nemzetközi szerkesztőségi csapattal létrejött együttműködés elé

– közölte Mark Dekan, a Ringier Axel Springer Media AG vezérigazgatója, aki egyben az Onet-RAS Polska Csoport vezetője.

A Business Insider az Egyesült Államok legnagyobb üzleti hírekkel foglalkozó híroldala, egyben az egyik leggyorsabban növekvő hírmárka a világon. A cég olyan hírszolgáltatással vált ismertté, amely valósidejűségével, közösségi médiás és mobil felhasználásra fókuszáló jellegével a digitális bennszülötteket célozza meg. Összesen 94 millió egyedi látogatóval rendelkeznek a Business Insider network oldalai a Google Analytics adatai szerint.

Nagy várakozással tekintünk kilencedik nemzetközi híroldalunk elindítása elé, amely Európa egyik legfontosabb piacán, Lengyelországban fog megjelenni. Az Onet-RAS Polska Csoport komoly digitális kiadói tapasztalattal rendelkezik, így ideális partner számunkra abban, hogy üzleti híreket olyan módon közöljünk Lengyelországban, ahogyan és ahol azt az olvasóink akarják

–  ezt Henry Blodget, a Business Insider főszerkesztője és vezérigazgatója mondta.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. augusztus 27.
Dabóczi Kálmán, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója az új Solaris-Skoda trolibuszok sajtóbemutatóján a BKV X. kerületi  Zách utcai trolibuszgarázsában 2015. augusztus 27-én. Napokon belül megkezdődik a 36 új trolibusz tesztüzeme Budapesten, amelyek „önjáróak”, akár négy kilométert is meg tudnak tenni behúzott áramszedővel. Az alacsonypadlós járművek közül a csuklós trolikon 104, a szóló járműveken 64 ember utazhat egyszerre.
MTI Fotó: Marjai János
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.