origo
Média

Az Origo az RTL reklámértekesítő házával szövetkezik

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 05. 09. 16:43

Ezentúl az R-Time (az RTL Magyarország reklámértékesítő cége) értékesíti az Origo non szpot reklámmegoldásait.
Korábban a témában:

Az RTL kereskedőháza

Az r-time az M-RTL Zrt. 100 százalékos tulajdonában lévő média-kereskedőház, amely jelenlegi formában folytatott tevékenységét több mint tíz éve, 2005. január 1-jén kezdte meg. Az r-time elsőként kínált „one stop” elérési lehetőséget hirdetői számára az általa képviselt kábelcsatornákon. 2016 januártól az r-time portfóliójába tartoznak a Viacom csatornái : Comedy Central, Nickelodeon, Viva, MTv, Paramount Channel; , a Discovery Network csatornái: a Discovery  Channel, a TLC és az ID Xtra, illetve 2016. május 1-től az Origo-NWM csoport csatornái: a LifeNetwork és OzoneNetwork. Az M-RTL Zrt. az RTL Magyarországhoz tartozó RTL Klub médiaszolgáltatója és értékesíti Cool, Film+, RTLII, RTL+, Muzsika TV, Sorozat+, Film+2 csatornák reklámidejét.

Május elsejétől az r-time veszi át az Origo-NWM csoport csatornáinak, a LifeNetworknek és az OzoneNetworknek a non-spot megjelenések értékesítését is a reklámszpot értékesítés mellett. A megállapodással az r-time az összes általa értékesített csatorna szpot és non szpot felületének értékesítését is végzi a jövőben – jelentették be hétfőn délután.

„A csatornáink reklámfelületeinek az értékesítését azok megszületése óta az r-time végzi, a kezdetektől nagy eredményességgel. Ahhoz, hogy a kábelpiacban rejlő megnövekedett potenciált a lehető legjobban ki tudjuk használni, érdemes nyitnunk abba az irányba, hogy minél szélesebb portfóliót biztosítsunk az ügyfeleinknek” – idézi a közlemény Somlai Bálintot, az Origo-NWM televíziós üzletágának igazgatóját.

A bejelentés értelmében az Origo-NWM csatornákkal kibővülő új szponzorációs lehetőségeket a non szpot értékesítési csapat kezeli Némethy Krisztina non szpot értékesítési igazgató irányításával.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Armed Catalan policemen, known as Mosso d'Esquadra pass by the FC Barcelona logo with a black ribbon and a message reading "We are all Barcelona" before the Spanish league footbal match FC Barcelona vs Real Betis at the Camp Nou stadium in Barcelona on August 20, 2017.
Security barriers were put up at the entrances of the Camp Nou to stop vehicles after a deadly jihadist attack three days ago. An outcry has erupted on social media and in the press about the absence of bollards -- short, concrete posts to stop vehicles from driving onto sidewalks, with some people even demanding the  mayor's resignation for ignoring police recommendations for such preventive barriers. Drivers have ploughed on August 17, 2017 into pedestrians in two quick-succession, separate attacks in Barcelona and another popular Spanish seaside city, leaving 14 people dead and injuring more than 100 others / AFP PHOTO / LLUIS GENE
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.