Média

Marketingképzést indít a Magyar Marketing Szövetség

marketing
marketing
A Magyar Marketing Szövetség tavasszal mesterkurzust indít az Országos KKV Marketing Akadémia keretében.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) küldetésének tekinti a marketing fejlesztését, a marketinggel foglalkozók edukációja, valamint, hogy platformot, eszközöket és erőforrásokat biztosítson a vállalkozások minél sikeresebb marketingtevékenységéhez.

Az MMSZ eddig főleg workshopokon, konferenciákon keresztül valósította meg edukációs küldetését, de egy ideje igényként fogalmazódott meg, hogy komplex minőségi képzést biztosítson a tagjai és minden marketingtevékenységet végző számára. Ennek szellemében 2016-tól képzési rendszere keretében megalapította az Országos KKV Marketing Akadémiát, és május 12-én indul az első képzéssorozat.

“Az MMSZ-nél évek óta figyelemmel kísérjük, hogy milyen képzések érhetőek el a piacon, a sok – a marketing egyes területeire – specializált képzés mellett ez idáig hiányzott, egy a marketing fontosabb területeit átfogó, prémium oktatási program. Akadémiánkat két éves előkészítő munka, a piac alapos feltérképezése, valamint az igények felmérése és meghallgatása után hívtuk életre. Mestereket kívánunk képezni, mert tudjuk, hogy a marketinget nem lehet felületesen csinálni”

– nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke az Akadémia megalapításával kapcsolatban.

Az Akadémia célja, hogy a marketingtevékenységet végzők, legyen szó cégvezetőkről, marketingesekről, vagy bármely más munkatársról – a vállalati mérettől függetlenül – megismerhessék a legújabb marketingtrendeket, elsajátíthassák a marketing legkorszerűbb eszközeit és technikáit. Az Akadémia mesterkurzusai hasznosak lehetnek mindazoknak, akik hiteles, alapos, átfogó, naprakész, és különösen gyakorlatorientált képzéssorozatban szeretnének részt venni, és akik mindent tudni akarnak az eredményes marketingről.

Az oktatók egy-egy adott terület specialistái, kiváló szakemberek, akik a legtöbb esetben többéves tapasztalattal rendelkeznek a tudás átadását illetően is. A képzések tematikája úgy lett összeállítva, hogy mindent tartalmazzon, mindenre kitérjen, amelyre egy mai modern marketingesnek szüksége lehet a munkája során. Az Akadémia képzései a nagyvállalati szektorban dolgozók számára is hasznosak lehetnek, ezért a kurzusok nekik is ajánlottak.

A kurzus 8 napos (május 12-től kezdődően minden hét csütörtöki napján), naponta 8 órában. A képzések végén a résztvevők vizsgát (írásbeli és szóbeli) tehetnek, amelynek sikeressége esetén a Magyar Marketing Szövetség által hitelesített oklevelet vehetnek át. (A kurzusok vizsga nélkül is látogathatóak, de oklevélre nem jogosítanak.)

Azon résztvevők, akik a képzések során vagy azok után specializálódni szeretnének a marketing egy bizonyos területére, azok további specializált képzésekből választhatnak kedvezményesen az MMSZ partnerei jóvoltából.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik