Ivyrevel
Média

A PayPal a H&M divatmárkával szövetkezett

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 04. 07. 12:30

A PayPal csatlakozik a H&M csoporthoz az Ivyrevel nevű, most nyíló digitális divatház globális elindításának támogatásában.
Korábban a témában:

A Paypal az Ivyrevel digitális divatház nemzetközi megnyitásának kapcsán ma közleményben jelentette be a márkával való együttműködését.

Az Ivyrevel jövőbemutató digitális megoldásaival újszerű megközelítést ígér a divat világában, mind a tervezési folyamatok, mind pedig a vásárlói élmény tekintetében. A PayPal fizetési platformjával globális szinten támogatja a hangsúlyosan vevőközpontú divatmárkát, amely számára alapvető jelentőségű, hogy a mindenkor elérhető legfrissebb és legjobb technológiákat alkalmazza.

”Büszkék vagyunk rá, hogy kizárólag digitálisan platformon működünk, mivel ez lehetőséget teremt számunkra, hogy a tervezői kreativitás és az jövő technológiai megoldásainak ötvözésével egy új minőséget hozzunk a divat világába. A PayPallel való társulás ezért tökéletesen illeszkedik a márka koncepciójába”

– idézi a közlemény Dejan Subosic-ot, az Ivyrevel társalapítóját.

Az új márkát az innováció köré húzzák fel, ugyanis a cég újragondolja a tradicionális kreatív folyamatokat és a  divatipar úttörőjeként kombinálja a gépi intelligenciában rejlő lehetőségeket az emberi szakszerűséggel és kreativitással.

”A technológia mint a kreatív kifejezés forrása a divatban mindannyiunkat lázba hoz. Úgy érzem a két világ összeolvadásával sokat tanulhatunk a kreativitás evolúciójáról”

– mondta Dejan Subosic.

Az Ivyrevel saját Fashion Tech Lab-et is létrehoz Stockholmban, amely a jövő divatját meghatározó kutatóközpontként fog funkcionálni. A műhelyben interaktív anyagokon, hordható technológiákon, és a fogyasztói élmény megújításán végeznek kísérleteket. A Fashion Tech Lab az Ivyrevel innovációs hátterének megteremtésével biztosítja, hogy a márka továbbra is meghatározó szereplője legyen a 21. század divatjának.

”A Paypal 1998 óta a digitális világ egyik fontos úttörőjeként ismert, ezért büszkék vagyunk rá, hogy lehetőségünk nyílik az Ivyrevel projekthez hasonló kiemelten innovatív kezdeményezések támogatására. A fogyasztói élmény az értékeink alapkövét jelenti, és hisszük, hogy az innovatív, egyszerű és biztonságos fizetés kulcsfontosságú az online divatáruk vásárlásánál”

– nyilatkozta Mårten Barkman, a PayPal Skandinávia vezérigazgatója.

Az Ivyrevel büszke rá, hogy a globális vállalatok támogatják: a H&M befektetőként, gyártástámogató és stratégiai tanácsadóként, a PayPal pedig partnerként, fizetési és disztribúciós tanácsadóként működik közre a márka útjának egyengetésében. Egyébként április 7-i indulással az Ivyrevel a www.ivyrevl.com -on lesz elérhető. (Nekünk a főoldalt egyelőre nem, de kerülőúton egyes aloldalait már sikerült megnéznünk, ahogyan az a fenti képen is látható.)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21: US actor Adam Sandler (R), US actor Ben Ben Stiller (C) and British actress Emma Thompson (L) arrive for the film ‘The Meyerowitz Stories’ in competition at the 70th annual Cannes Film Festival in Cannes, France on May 21, 2017.  Mustafa Yalcin / Anadolu Agency
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.