Média

A PayPal a H&M divatmárkával szövetkezett

Ivyrevel
Ivyrevel
A PayPal csatlakozik a H&M csoporthoz az Ivyrevel nevű, most nyíló digitális divatház globális elindításának támogatásában.

A Paypal az Ivyrevel digitális divatház nemzetközi megnyitásának kapcsán ma közleményben jelentette be a márkával való együttműködését.

Az Ivyrevel jövőbemutató digitális megoldásaival újszerű megközelítést ígér a divat világában, mind a tervezési folyamatok, mind pedig a vásárlói élmény tekintetében. A PayPal fizetési platformjával globális szinten támogatja a hangsúlyosan vevőközpontú divatmárkát, amely számára alapvető jelentőségű, hogy a mindenkor elérhető legfrissebb és legjobb technológiákat alkalmazza.

”Büszkék vagyunk rá, hogy kizárólag digitálisan platformon működünk, mivel ez lehetőséget teremt számunkra, hogy a tervezői kreativitás és az jövő technológiai megoldásainak ötvözésével egy új minőséget hozzunk a divat világába. A PayPallel való társulás ezért tökéletesen illeszkedik a márka koncepciójába”

– idézi a közlemény Dejan Subosic-ot, az Ivyrevel társalapítóját.

Az új márkát az innováció köré húzzák fel, ugyanis a cég újragondolja a tradicionális kreatív folyamatokat és a  divatipar úttörőjeként kombinálja a gépi intelligenciában rejlő lehetőségeket az emberi szakszerűséggel és kreativitással.

”A technológia mint a kreatív kifejezés forrása a divatban mindannyiunkat lázba hoz. Úgy érzem a két világ összeolvadásával sokat tanulhatunk a kreativitás evolúciójáról”

– mondta Dejan Subosic.

Az Ivyrevel saját Fashion Tech Lab-et is létrehoz Stockholmban, amely a jövő divatját meghatározó kutatóközpontként fog funkcionálni. A műhelyben interaktív anyagokon, hordható technológiákon, és a fogyasztói élmény megújításán végeznek kísérleteket. A Fashion Tech Lab az Ivyrevel innovációs hátterének megteremtésével biztosítja, hogy a márka továbbra is meghatározó szereplője legyen a 21. század divatjának.

”A Paypal 1998 óta a digitális világ egyik fontos úttörőjeként ismert, ezért büszkék vagyunk rá, hogy lehetőségünk nyílik az Ivyrevel projekthez hasonló kiemelten innovatív kezdeményezések támogatására. A fogyasztói élmény az értékeink alapkövét jelenti, és hisszük, hogy az innovatív, egyszerű és biztonságos fizetés kulcsfontosságú az online divatáruk vásárlásánál”

– nyilatkozta Mårten Barkman, a PayPal Skandinávia vezérigazgatója.

Az Ivyrevel büszke rá, hogy a globális vállalatok támogatják: a H&M befektetőként, gyártástámogató és stratégiai tanácsadóként, a PayPal pedig partnerként, fizetési és disztribúciós tanácsadóként működik közre a márka útjának egyengetésében. Egyébként április 7-i indulással az Ivyrevel a www.ivyrevl.com -on lesz elérhető. (Nekünk a főoldalt egyelőre nem, de kerülőúton egyes aloldalait már sikerült megnéznünk, ahogyan az a fenti képen is látható.)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik