Média
????????????????????????????????????

Luxusdivatmárkát kommunikál az Ogilvy PR

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 04. 05. 14:30

Kommunikációs partnert választott a prémium divatékszer szegmens multibrand szereplője, a Cadenzza. A Swarovski Grouphoz tartozó leányvállalat hazánkban április 1-jén nyitotta meg első magyarországi üzletét Budapesten, a Fashion Streeten. A bevezetéshez kapcsolódott az első feladat.

A WPP hálózathoz tartozó, hazai irodáját március 24-én megnyitó Ogilvy Public Relations nyerte meg a Swarovski Grouphoz tartozó Cadenzza luxus-divatékszerüzlet kommunikációs tenderét. Az ügynökség feladata a márka bevezetése és népszerűsítése, valamint hatékony kommunikációs megoldásokkal az új üzlet forgalmának növelése. A multibrand divatékszerbrand koncepciójának fő célja, hogy a nők olyan divatos, luxusékszereket viseljenek, amelyekkel kifejezhetik saját egyéniségüket és teljessé tehetik megjelenésüket.

A világ számos pontján megtalálható exkluzív üzletek világhírű dizájnerek és a divatvilág feltörekvő tehetségeinek legújabb, kézzel készített ékszerkollekcióját kínálják. A Swarovski Group részeként a Cadenzza márka több mint 120 éves tapasztalatra számíthat az ékszeriparban.

A Magyarországon nemrégiben megjelent ügynökség a Cadenzza kommunikációs kampányaiban mind a nemzetközi, mind a hazai tapasztalatokat felhasználva olyan integrált megvalósításban gondolkozik, amely egyaránt alkalmazza a klasszikus sajtókapcsolatok és az influencer kampányok elemeit.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.