Média
HOPPex

Újabb három hazai kiadó csatlakozott a HOPPex-hez

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 03. 31. 10:17

A decemberi bővítést követően idén tavaszra újabb három kiadóval növekedett a HOPPex. A Mediaworks, a Lapcom és az MNO csatlakozásával immáron nyolc magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit kínálják programozottan, és elérik a hazai netezők több mint 90 százalékát.
Korábban a témában:

A három legnagyobb hazai kiadó, a CEMP, a 24.hu-t is kiadó Central Médiacsoport és az Origo Media részvételével indított HOPPex több mint 50 hírportál és tematikus magazin értékesítésével tavaly nyáron kezdte meg működését. A digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér elsőként decemberben bővítette kiadói körét a Webbeteg csoport és a Marquard Media érkezésével, idén tavaszra pedig újabb három szereplő, a Mediaworks, a Lapcom és az MNO csatlakozott hozzá.

Az új csatlakozóknak köszönhetően a hirdetők a korábbinál szélesebb tematikájú médiafelületeket érhetnek el programozott vásárlási eszközzel, azaz programmatic módon. A Mediaworks főként a regionális portálokkal erősíti a HOPPex kínálatát. A BAMA, a BAON, a BEOL, a HEOL, a KEMMA, a SONLINE, a SZOLJON és a TEOL portálok a helyi híreknek köszönhetően jól definiálható, speciális földrajzi célzást tesznek lehetővé, és ezt az irányt erősíti a Lapcomhoz tartozó Kisalfold.hu és Delmagyar.hu páros is. Utóbbi kiadó portfóliójához tartozik még a Bors Online és az ingatlanbazar.hu, míg a Nemzet Lap- és Könyvkiadó az MNO-val erősíti a felhozatalt.

Már 90 százalék fölött a HOPPex

A HOPPex tagjai együttesen egyébként már 90 százalék fölötti eléréssel rendelkeznek a magyarországi internetezők körében (forrás: Gemius – DKT 15+ belföldi közönség, 2016 január). A piactér az IAB Hungary tagja, technológiai partnere pedig az amerikai Rubicon Project.

„Nagyon örülök és büszke vagyok arra, hogy a Mediaworks, a Lapcom és az MNO is megkezdte az elmúlt napokban-hetekben a HOPPex tesztelését. Ez is azt bizonyítja, hogy amit kitaláltunk és megvalósítunk, annak van létjogosultsága a hazai piacon. Emellett célunk, hogy újabb kiadókkal színesítsük a HOPPex-et, tehát továbbra is lehet hozzánk csatlakozni!”

– mondta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője. (Vándor Attilával részletes interjút is olvashat a hazai programmatic piacról, ha ide kattint.)

Konferenciát tartanak a programozott hirdetési technológiáról

A programozott hirdetési technológia iránt érdeklődőknek a HOPPex szakértői egyébként május 25-én dupla konferenciát tartanak, immáron második alkalommal. A hirdetőket a Buyer Day 9 és 12 óra között, míg a kiadókat a Seller Day 13 és 17 óra között várja. Az eseményekre Facebookon lehet csatlakozni.

HOPPex Seller Day: https://www.facebook.com/events/1168391166506687/
HOPPex Buyer Day: https://www.facebook.com/events/170744849976597/

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

LISBON, PORTUGAL - MARCH 25: Head coach Bernd Storck of Hungary looks on during the 2018 FIFA World Cup Qualifying Group B match between Portugal and Hungary at Luz Stadium on March 25, 2017 in Lisbon, Portugal.  Rodrigo Cabrita / Anadolu Agency
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.