HOPPex
Média

Újabb három hazai kiadó csatlakozott a HOPPex-hez

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 03. 31. 10:17

A decemberi bővítést követően idén tavaszra újabb három kiadóval növekedett a HOPPex. A Mediaworks, a Lapcom és az MNO csatlakozásával immáron nyolc magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit kínálják programozottan, és elérik a hazai netezők több mint 90 százalékát.
Korábban a témában:

A három legnagyobb hazai kiadó, a CEMP, a 24.hu-t is kiadó Central Médiacsoport és az Origo Media részvételével indított HOPPex több mint 50 hírportál és tematikus magazin értékesítésével tavaly nyáron kezdte meg működését. A digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér elsőként decemberben bővítette kiadói körét a Webbeteg csoport és a Marquard Media érkezésével, idén tavaszra pedig újabb három szereplő, a Mediaworks, a Lapcom és az MNO csatlakozott hozzá.

Az új csatlakozóknak köszönhetően a hirdetők a korábbinál szélesebb tematikájú médiafelületeket érhetnek el programozott vásárlási eszközzel, azaz programmatic módon. A Mediaworks főként a regionális portálokkal erősíti a HOPPex kínálatát. A BAMA, a BAON, a BEOL, a HEOL, a KEMMA, a SONLINE, a SZOLJON és a TEOL portálok a helyi híreknek köszönhetően jól definiálható, speciális földrajzi célzást tesznek lehetővé, és ezt az irányt erősíti a Lapcomhoz tartozó Kisalfold.hu és Delmagyar.hu páros is. Utóbbi kiadó portfóliójához tartozik még a Bors Online és az ingatlanbazar.hu, míg a Nemzet Lap- és Könyvkiadó az MNO-val erősíti a felhozatalt.

Már 90 százalék fölött a HOPPex

A HOPPex tagjai együttesen egyébként már 90 százalék fölötti eléréssel rendelkeznek a magyarországi internetezők körében (forrás: Gemius – DKT 15+ belföldi közönség, 2016 január). A piactér az IAB Hungary tagja, technológiai partnere pedig az amerikai Rubicon Project.

„Nagyon örülök és büszke vagyok arra, hogy a Mediaworks, a Lapcom és az MNO is megkezdte az elmúlt napokban-hetekben a HOPPex tesztelését. Ez is azt bizonyítja, hogy amit kitaláltunk és megvalósítunk, annak van létjogosultsága a hazai piacon. Emellett célunk, hogy újabb kiadókkal színesítsük a HOPPex-et, tehát továbbra is lehet hozzánk csatlakozni!”

– mondta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője. (Vándor Attilával részletes interjút is olvashat a hazai programmatic piacról, ha ide kattint.)

Konferenciát tartanak a programozott hirdetési technológiáról

A programozott hirdetési technológia iránt érdeklődőknek a HOPPex szakértői egyébként május 25-én dupla konferenciát tartanak, immáron második alkalommal. A hirdetőket a Buyer Day 9 és 12 óra között, míg a kiadókat a Seller Day 13 és 17 óra között várja. Az eseményekre Facebookon lehet csatlakozni.

HOPPex Seller Day: https://www.facebook.com/events/1168391166506687/
HOPPex Buyer Day: https://www.facebook.com/events/170744849976597/

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

US actress Sharon Stone arrives on May 21, 2013 for the screening of the film "Behind the Candelabra" presented in Competition at the 66th edition of the Cannes Film Festival in Cannes. Cannes, one of the world's top film festivals, opened on May 15 and will climax on May 26 with awards selected by a jury headed this year by Hollywood legend Steven Spielberg.     AFP PHOTO / LOIC VENANCE / AFP PHOTO / LOIC VENANCE
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.