Média

Médiadíjat ért a Telekom kampánya

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 03. 25. 17:25

Újabb rangos nemzetközi díjat nyert a Telekom. Ezúttal egy kkv-kampány érdemelte ki az elismerést.
A Wall of Fame kampányért kapták az elismerést. Fotó: wm-awards.com

A Telekom Business Wall of Fame című kampánya nyerte a World Media Awardot a Technológia és telekommunikáció kategóriában. A Deutsche Telekom két éve indított először kifejezetten üzleti előfizetőket megcélzó nemzetközi kampányt, amely itthon Üzleti appok versenye (sikerfal.hu) néven futott. A kampány 2015-ös témája az IoT, a dolgok internete (Internet of Things) volt.

A magyarországi kis- és közepes vállalkozóknak szóló kampányt a Magyar Telekom az Isobar, az Uniomedia és a Filmmaker Company ügynökségekkel közösen valósította meg.

A World Media Awardsot azért alapították, hogy demonstrálják a platformokon és az országokon átívelő tartalomvezérelt reklámmegoldások hatékonyságát. A World Media Group által szervezett, független zsűri által odaítélt díjat hét kategóriában osztották ki a London Ham Yard Hotelben.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.