Média

Erről diskurál majd a PR szakma krémje Egerben

24.hu
24.hu

2016. 03. 24. 15:30

Hiánypótló rendezvényre hívja a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a szakmabelieket: a PR 2016 Konferencia, a Médiapiac és Kutatás társrendezvényeként, április 13-14-én Egerben várja a public relations iránt érdeklődő résztvevőket. A konferencián négy szekcióban – Kríziskommunikáció, CSR, Employer Branding, PR 2016: trendek, kihívások – adnak elő, és tartanak kerekasztal-beszélgetéseket a szakemberek. Az esemény programigazgatója Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke, míg a négy szekciót Bőhm Kornél, Mayer Zsolt, Kádár Balázs, Kincses Péter és Petrányi-Széll András vezeti.

A konferencia első napján kríziskommunikációs előadásokkal veszi kezdetét a program: az előadók – Bőhm Kornél (Spindoc Kommunikációs Hálózat), Batiz András (Impact Works), Vas Dóra és Jordán Mercédesz (MatrixPr) kísérletet tesznek arra, hogy feltárják a PR egyik legspecifikusabb ágának rejtelmeit, eloszlassák a területet övező titokzatosság látszatát, és gyakorlati tanácsok révén is segítsék azokat, akiknek krízishelyzetben kell helytállniuk, vagy egy válságot kell elfogadhatóvá, feldolgozhatóvá tenniük.

Még ezen a napon terítékre kerül a PR másik ága is: a szekcióvezető Mayer Zsolt (tréner, kommunikációs tanácsadó) vezényletével CSR-szakemberek beszélnek a társadalmi szerepvállalás jelenlegi legfontosabb kérdéseiről: mennyire mély a szakadék a vállalatok felelős viselkedése és a civilek által fontosnak vélt társadalmi értékek vállalati képviselete között, mikor nevezhetünk egy vállalatirányítást valóban felelősen gondolkodónak. A szekció Londonból érkező előadója – Tóth Eszter, Corporate Citizenship – nemzetközi példákon keresztül mutat utat a hazai képviselőknek.

A második napon a munkáltatói márkaépítés mibenlétéről és lehetőségeiről szólnak majd az előadások: mind a területen meghatározó kommunikációs tanácsadók (Kádár Balázs / Bindermann I The Employer Branding Company), mind pedig az Employer Brandingben kiváló vállalatok (Generali, GE Operations Hungary, Provident) hozzák el a szakmai közönségnek a legjobb hazai gyakorlatokat, illetve betekintést nyújtanak a munkáltatói márkaépítési stratégia rejtelmeibe.

A kétnapos rendezvény záró szakaszában a pénzügyi kommunikáció jelenleg fontos kérdései mellett (Binder István / Magyar Nemzeti Bank, Brückner Gergely / Figyelő, Tóth István/ Országos Betétbiztosítási Alap, R. Kovács Dániel / Front Page Communications) a PR szakma irányvonalait és kihívásait is górcső alá veszik (Petrányi Széll András / PS: PRovocative), illetve „Tolmácsot kérek! – avagy közügyekről közérthetően” címmel Kincses Péter (Double Decker Communications) tart vitaindítót, majd beszélget vendégeivel: Győrfi Pállal (OMSZ), Loppert Dániellel (Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.) és Reichenbach Mónikával, Pázmánd polgármesterével.

A Médiapiac, a Kutatás és a PR 2016 konferencia azonos időben, azonos helyszínen zajlik, és a három konferencia közönség számára átjárható. A PR 2016 részletes programja itt érhető el.

Az eseményen jelen lesz a 24.hu munkatársa is, így tudósítunk majd a helyszínről.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)z 
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Mercedes' British driver Lewis Hamilton (front) and Ferrari's German driver Sebastian Vettel steer their cars during the Formula One Azerbaijan Grand Prix at the Baku City Circuit in Baku on June 25, 2017. / AFP PHOTO / Alexander NEMENOV
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.