Média

Új igazgató az Ipsos magyar menedzsmentjében

ipsos
ipsos
Szerencsés Tibor Marketing Business Unit Director pozícióban csatlakozott az Ipsos menedzsmentjéhez.
Szerencsés Tibor
Szerencsés Tibor

Szerencsés Tibor fő feladata az üzletfejlesztés mellett a marketing és a gyógyszeripari üzletág vezetése,  ügyfélkapcsolatainak felügyelete, az üzletági stratégia és ehhez illeszkedő új szervezeti felépítés kialakítása.

A szakember a Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte második diplomáját marketing szakon.  A szakmában eltöltött két évtizede alatt megismerte a hazai piac különböző területeit mint FMCG, egészségügy, autóipar, pénzügy és telekommunikáció.

Legutóbb a TNS Hoffmann kutatási igazgatójaként tevékenykedett, előtte pedig a Cognative és a Modus vezető munkatársa volt. Elsődleges specializációi az árkialakítással kapcsolatos kutatások, a piaci driverek feltérképezése, a fogyasztói magatartás- és versenytárselemzés.

Kedvenc kutatási módszerei közé tartoznak még a shopper, ügyfél-elégedettség mérések és egyéb, kreatív online megoldások.  A jövőben kiemelt figyelmet fog fordítani a hazai üzletág fejlesztésre az Ipsos nemzetközi termékeinek és más innovatív technikák megismertetésével. Tervei szerint személyre szabott ajánlatokon keresztül hatékonyan segíti majd az ügyfeleket stratégiai döntéseikben.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik